Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

't Was inderdaad een mooie TT. Schone streek, redelijk steile klimmen, technische/gevaarlijke afdalingen, ... Veel Goodfellas rijders :-)

Paar dagen geleden echt beginnen sukkelen met mijnen achterrem, die heeft al eens opgespeeld en is toen binnen geweest maar heeft nog nooit gepakt zoals mijne voorrem. Natuurlijk moet het just gebeuren dat diene rem op z'n slechts is bij zo'n Ardennenrit :roll:
Enfin ja, ik heb de afdalingen gewoon wat voorzichtiger aangepakt, wat misschien sowieso al een goed idee was gezien die stenen die er lagen :-)

En idd Joan, door vermoeidheid kunt ge niet meer zo'n hoge hartslag halen. Als ge uwen hartslag uitzet in een grafiek, ziet ge dat als de benen niet echt meer meewillen de hartslag ook niet meer zo hoog piekt. Ik spreek uit ondervinding, in de winter heb ik dat genoeg meegemaakt #-o

Doordat ik de late had deze week amper 45 minuten op mijne velo gezeten, misschien had ik juist daardoor 'frisse' benen en geraakte ik redelijk deftig bergop?
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

En wat zijn de plannen voor volgend weekend ? Vlezenbeek, Chouffemarathon, iets anders ?
Mijn voorkeur gaat uit naar Vlezenbeek (hoebelbike).
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

De organisatoren van Hoebelbike doen alvast wel wat moeite blijkbaar: http://sint-pieters-leeuw.eu/ :-)
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

Ik ga passen want ik kan ni meer na die helSe ardennenrit van afgelopen weekend! Lol, ni stijf geweest of iets, da was bangelijk goed vond ik. Kmoet nacht werken dit weekend daarmee kan ik ni mee. Iemand goesting om de ventoux is te mtbke? Succes Dit weekend!
Koen
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Kvenlor wrote:Ik ga passen want ik kan ni meer na die helSe ardennenrit van afgelopen weekend! Lol, ni stijf geweest of iets, da was bangelijk goed vond ik. Kmoet nacht werken dit weekend daarmee kan ik ni mee. Iemand goesting om de ventoux is te mtbke? Succes Dit weekend!
Koen
Ik zal er morgen eens naar kijken als ik daar passeer :lol:
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

Gezien er buien voorspeld worden voor zondag lijkt me Hoebelbike waarschijnlijk de veiligste keuze :) (Raid des Sources in Chimay had anders ook wel leuk geweest bvb)
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Kristof Huyck wrote:Gezien er buien voorspeld worden voor zondag lijkt me Hoebelbike waarschijnlijk de veiligste keuze :) (Raid des Sources in Chimay had anders ook wel leuk geweest bvb)
Met wat er tot hiertoe al uit de hemel is gevallen zou dit eens een bijzonder zware "raid des sources" kunnen zijn de ardennen en beetje kennende... #-o
Al denk ik niet dat de hoebelbike een makkie zal zijn...
Is nu zondag de "chouffemarathon" ook eh :P

Zo te zien zijn er hier niet veel goodfellas die uitpakken dit weekend, of zijn jullie allemaal in congé ? :-k
Kristof Huyck
Mountainbiker

Post by Kristof Huyck »

VTom wrote:
Kristof Huyck wrote:Gezien er buien voorspeld worden voor zondag lijkt me Hoebelbike waarschijnlijk de veiligste keuze :) (Raid des Sources in Chimay had anders ook wel leuk geweest bvb)
Met wat er tot hiertoe al uit de hemel is gevallen zou dit eens een bijzonder zware "raid des sources" kunnen zijn de ardennen en beetje kennende... #-o
Al denk ik niet dat de hoebelbike een makkie zal zijn...
Is nu zondag de "chouffemarathon" ook eh :P

Zo te zien zijn er hier niet veel goodfellas die uitpakken dit weekend, of zijn jullie allemaal in congé ? :-k
De Chouffe Marathon is 90km en 2000 Hm + het zal gegarandeerd niet droog liggen zondag en dan nog eventueel wat buien erbij... Ik sta er niet meteen voor te springen.
Raid des Sources is minder zwaar: 65km en 1100 Hm, maar dan nog :P

Enfin, eventueel wil ik wel mee gaan naar de Ardennen, maar dan liefst voor de Raid d'Achouffe (60km / 1500HM) of dus de Raid des Sources (65km / 1100 HM) --> maw niet de marathons van resp. 90 en 100 km :roll:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hey ging normaal ook uitpakken in Achouffe voor de 60km.

Maar maar maar gisteren foutje gehad vinger gezeten waar hij niet moest zitten ,onder een betonnen plaat. Gevolg een barstje in top van de vinger,al het weefsel weg en een lelijke ,grote pletwonde. Zal zekers een week of 5 duren voor het begint te genezen zeiden ze op spoed.
Miljaarde miljaarde hé,allemaal die mooie ritten die op het programma stonden!!
Hey mannen jullie gaan jullie toch niet laten kennen voor da beetje regen zekers,zoveel is er nu ook nog niet gevallen hé.

Veel bikeplezier toegewenst...Doeme zo graag zelf ook rijden ze!! En hou het veilig.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

laagvlieger wrote:Hey ging normaal ook uitpakken in Achouffe voor de 60km.

Maar maar maar gisteren foutje gehad vinger gezeten waar hij niet moest zitten ,onder een betonnen plaat. Gevolg een barstje in top van de vinger,al het weefsel weg en een lelijke ,grote pletwonde. Zal zekers een week of 5 duren voor het begint te genezen zeiden ze op spoed.
Miljaarde miljaarde hé,allemaal die mooie ritten die op het programma stonden!!
Hey mannen jullie gaan jullie toch niet laten kennen voor da beetje regen zekers,zoveel is er nu ook nog niet gevallen hé.

Veel bikeplezier toegewenst...Doeme zo graag zelf ook rijden ze!! En hou het veilig.
Veel beterschap hé man, heeft dat bij jou niet veel geregend, hier heeft het niet lang geregend maar wel met bakken. Zoveel zelfs dat deze morgen mijn bloembakken overliepen. Ondertussen is het hier alweer poederdroog. Amuseer jullie de komende weken hé, doei! :bounce: :bounce: :bounce:
Post Reply