Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Zo...ben ook weer thuis en mag weer over de lage landen fietsen .Het was weer geweldig .Kurt...bedankt man voor de mooie tochten en geniet er nog zelf maar een paar weken van .Laat je niet gek maken door Coyote ...daar zit geen maat op ...maar hij is dan oook veeeeeel jonger dan ons.Hopelijk wordt het nog een mooie tocht voor jullie rond het stuwmeer .Groeten aan iedereen en vergeet Erwin niet ....zonder hem hadden we dat mooie zware pad niet gevonden vanaf La Bisbal .
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

en mannen...????vandaag naar het stuwmeer geweest ??
univega
Mountainbiker

Post by univega »

bollie wrote:en mannen...????vandaag naar het stuwmeer geweest ??
Yep, Peter, Alex en ik zijn van het stuwmeer naar El Far en Rupit geweest, spijtig dat je er niet bij kon zijn.
De foto's zal peter wel plaatsen op zijn site...
Erwin kon er weer niet bij zijn want maandag ben ik met hem naar het ziekenhuis geweest, 4 hechtingen.
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Goed man...lekker aan het fietsen geweest dus .Het zal best wel weer geweldig zijn geweest.Volgend jaar ben ik er ook weer bij .Hoe gaat het nu met Erwin ?..was hij gevallen dan ?Wens hem maar sterkte en hopelijk kan hij weer gewoon mee.
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Hela Fritz, ik de Kurt gek maken?? Volgens mij krijgt ge die nie meer gekker :lol: ...
Het waren weer mooie en uitdagende ritten die we gemaakt hebben, de bewijzen (foto's) zal ik binnenkort op een site zetten.
Ik hoop dat Erwin de volgende dagen snel geneest, zodat Kurt en Erwin nog enkele mooie paadjes kunnen verkennen.
Ook langs deze weg, wil ik Kurt en Erwin weer bedanken voor de prachtige touren die we gemaakt hebben:
=D> =D> =D> en natuurlijk ook de gezellige companie van Fritz, Alex, Peter, Filip, Luc, ....
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:Hela Fritz, ik de Kurt gek maken?? Volgens mij krijgt ge die nie meer gekker :lol: ...
Het waren weer mooie en uitdagende ritten die we gemaakt hebben, de bewijzen (foto's) zal ik binnenkort op een site zetten.
Ik hoop dat Erwin de volgende dagen snel geneest, zodat Kurt en Erwin nog enkele mooie paadjes kunnen verkennen.
Ook langs deze weg, wil ik Kurt en Erwin weer bedanken voor de prachtige touren die we gemaakt hebben:
=D> =D> =D> en natuurlijk ook de gezellige companie van Fritz, Alex, Peter, Filip, Luc, ....
Gek :))) daarstraks met de vriend van mijn dochter gaan mtb'n, een fietsje voor hem gehuurd en direct de masnou op, pfff wat heb ik afgezien, maar uiteindelijk heb ik hem toch kunnen temmen :))), wel enkele speciale paadjes gedaan :))
tot binnenkort :)
les gavarres
Mountainbiker

Post by les gavarres »

hallo,

Kan het zijn dat ik jullie tegen gekomen ben op zaterdag 31 juli.

Ik heb dan geroepen "vive les belges" waarna een paar handen de lucht in gingen.
Jullie stonden iemand te repareren aan de voet van coll de la ganga. Ik reed met een paar wielertoeristen mee.

Er zijn inderdaad een paar tracks half verdwenen door de natuurramp van maart. Maar er is daar zoveel moois dat ik het niet aan mijn hart liet komen.
Ik denk toch dat de meeste klimmen naar fitor zeer goed te berijden zijn.

Groeten
les gavarres.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

les gavarres wrote:hallo,

Kan het zijn dat ik jullie tegen gekomen ben op zaterdag 31 juli.

Ik heb dan geroepen "vive les belges" waarna een paar handen de lucht in gingen.
Jullie stonden iemand te repareren aan de voet van coll de la ganga. Ik reed met een paar wielertoeristen mee.

Er zijn inderdaad een paar tracks half verdwenen door de natuurramp van maart. Maar er is daar zoveel moois dat ik het niet aan mijn hart liet komen.
Ik denk toch dat de meeste klimmen naar fitor zeer goed te berijden zijn.

Groeten
les gavarres.
Ja dat waren wij :-D
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Zit er volgende week nog iemand in de buurt van L'estartit?
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Vandaag met Erwin en Alex naar Tossa gereden, een mooie rit, maar wel wat pech gehad: een nieuwe band in flarde gereden en Alex is onderweg zijn fototoestel verloren, dus zal ik de rit nog eens moeten doen.
Tot half aug. zit ik nog in playa, maar dat is een heel eind van L'estartit.
Post Reply