@ Kresj
Ik vermoed dat dat in buurt van Samoens is, is dat daar de moeite om te biken of zijn er nog interessantere trails daar in de omgeving?
Ik ben van plan om daar ook te passeren tijdens mijn vakantietrip, vandaar de vraag. Thx.
Fotogallerij : Your bike on the field.
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
de eerste foto is in Flaine, de andere twee zijn inderdaad in Samoëns, de trails zijn daar zeker de moeite, hoewel een deel ervan voor mij persoonlijk net iets te DH/FR gericht zijnGary Visser wrote:@ Kresj
Ik vermoed dat dat in buurt van Samoens is, is dat daar de moeite om te biken of zijn er nog interessantere trails daar in de omgeving?
Ik ben van plan om daar ook te passeren tijdens mijn vakantietrip, vandaar de vraag. Thx.
ik ga er zeker nog eens terug naartoe enkel om te biken, nu hadden we een chalet gehuurd in Flaine en was het plan om de Mont Blanc te beklimmen, door volzette berghutten is dit niet gelukt en heb'k van de vrijgekomen tijd kunnen profiteren om een Kona'tje te huren en de trails al eens te verkennen...
gelukkig had ik per ongeluk m'n helm, shorts, handschoenen en 5.10's in de valies gestoken
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Mallorca ; basic modelleke gehuurd, maar deed het perfect op de rotsige "bultekes"

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us