ik zoek een bikepartner omgeving paal-beringen.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

En dat allemaal omdat iemand zijn kilometrikske niet goed ingesteld heeft :lol: :lol:
Misschien heeft ie wel 2 magneten in zijn wiel hangen :drunk:
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Ik reed over 2 weken terug ook sneller dan nu, heb eindelijk mijn wieldiameter goed ingesteld #-o . Mss een goede tip voor Woggy :lol:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Eigenlijk feitelijk, vraag ik me af waarom dat dees polemiek nog mag doorgaan....en ik dacht van mijn eigen dat ik een kwaai was :lol:
Spaakske
Mountainbiker

Post by Spaakske »

lol :-D :-D da's nu iets waar ik wel mee kan lachen.
GeeCee wrote:En dat allemaal omdat iemand zijn kilometrikske niet goed ingesteld heeft :lol: :lol:
Misschien heeft ie wel 2 magneten in zijn wiel hangen :drunk:
looike
Mountainbiker

Post by looike »

je kan misschien eens met ons meerijden, we gaan zondag in bekkevoort de toertocht rijden, we vertrekken om 8.30h aan de start je laat maar iets weten of je meegaat of niet
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Spook das omdat jij altijd opschept met je hoge snelheden :wink: . Trouwens hoe ist met de blessure.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Kom aan woggywogg83,laat u niet doen,geef er nogeens een lap op.Hoe kunnen jullie deze gast zooooo afmaken,terwijl hij gewoon een eenvoudige,normale vraag steld.De reacties van jullie zijn van een bijzonder laag niveau.Image
Spaakske
Mountainbiker

HI

Post by Spaakske »

THX BASSMAN MAAR IK GA ER NIET MEER OP IN. NA DEZE LAATSTE KEER DAN.
IK HEB EEN PAAR DEGELIJKE MENSEN GEVONDEN DIE NIET OP HUN EGO GETRAPT ZIJN ALS EEN PERSOON EEN NORMALE VRAAG STELT OP EEN FORUM EN EEN SCHETS MAAKT VAN ZIJN CONDITIE OM ZO DE IDEALE BIKEPARTNER TE VINDEN.
LAAT DE REST MAAR LACHEN , IK WEET WAT IK WAARD BEN OP HET VELD. HET IS WAARSCHIJNLIJK GEWOON EEN VERSCHIJNSEL VAN ONGECONTROLEERDE JALOEZIE??
DIE GEVATTE (LOL) EN LAAG-BIJ-DE-GRONDSE OPMERKINGEN ZIJN EEN TTOF BEWIJS VAN WELK NIVEAU DE MENSEN HIER HEBBEN (IK TWIJFEL ER NIET AAN DAT HIER OOK GEWOON NORMALE MENSEN OP HET FORUM KOMEN)
HET VOLENDE ZAL WAARSCHIJNLIJK ZIJN WAAROM IK MIJN BERICHT IN HOOFDLETTERS TYP....
WEL IK ZAL HET AL MAAR ZEGGEN , MIJN CAPS LOCK IS STUK.
EN NEE.. MIJN 'KILOMETRIKSKE' WAS/IS/EN ZAL ALTIJD GOED INGESTELD ZIJN.
Spaakske
Mountainbiker

Post by Spaakske »

=D> =D> =D> :evil: :evil: :evil: :evil: =D> =D> =D>
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

:lol: 't is niet omdat gij gelijk een dwaas reageert op een opmerking van ons dat we laag bij de grond zijn....en ik moet me al sterk vergissen als die post van Bassman niet sarcastisch was opgevat
Post Reply