Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ni vergeten dat de tijdspoorten ook gelden voor de 76k !
Maar ge moet al een serieuse slak zijn om dat te presteren zenne ;-)

Als het allemaal niet dringt dan raad ik echt af om te starten op het gegeven uur. Vertrek tegen 7u dan ofzo, het nadeel is wel dat je bij de eersten zit waarop de Verbier mannen botsen. Dus als ze "Verbjee" roepen moete u gat juppen ;-)

De Mandelon is nixke genieten aan, das asfalt en lelijk. Nadien ist wa anders. Ik genoot het meest op de laatste klim. In de verte de Lona en je voelde dat iedereen schrik begon te krijgen LoL
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Bianchi/joco wrote:Gaan der zeker een dagrit van maken en ni forceren, misschien ga ik wel voor de rode lantaarn :lol:

:wink:

Verwacht u maar aan ijzersterke concurrentie :lol: !!!!
VanBiLL.com
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Waarschuwing! - Grand Raid Cristalp 2004!

Post by VanBiLL.com »

Voor alle mensen die de lange afstand van de Grand Raid Cristalp gaan rijden dit jaar, pas op! Op het tweede gedeelte van de eerste afdaling ligt veel, héél veel los grint, levensgevaarlijk als je met hoge snelheid aankomt!

De organisatie is in beraad wat er mee te doen, dus hopelijk is het volgende week zondag opgelost...

Let in elk geval goed op en een safe race!

Groeten,
VanBiLL.com
VanBiLL.com
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike

Post by VanBiLL.com »

deze info komt van het GRC forum btw!
Bianchi/joco
Mountainbiker

Post by Bianchi/joco »

Heb aan de GRC 5 jaar geleden ook meegedaan en ben daarvoor wel een keer of 5 daar op congé geweest(Eison)weet ondertussen wel waar je kan genieten en waar het afzien is,en afzien zal ik zeker doen want heb de laatste weken ni veel kunnen biken want speel nog voetbal ook en de voorbereiding is volop bezig,maja afzien daar gaan we toch voor he zo weet ne mens da hy nog leeft :wink:

--------------------------------------------------------------------------------

Verwacht u maar aan ijzersterke concurrentie !!!!

haha dan zal het ne foto finish worden :D
jo
Mountainbiker

Re: Waarschuwing! - Grand Raid Cristalp 2004!

Post by jo »

VanBiLL.com wrote:Voor alle mensen die de lange afstand van de Grand Raid Cristalp gaan rijden dit jaar, pas op! Op het tweede gedeelte van de eerste afdaling ligt veel, héél veel los grint, levensgevaarlijk als je met hoge snelheid aankomt!

De organisatie is in beraad wat er mee te doen, dus hopelijk is het volgende week zondag opgelost...

Let in elk geval goed op en een safe race!

Groeten,
VanBiLL.com
gevaarlijker als de laatste afdaling ofwa ??
Is er een stortbui geweest ofwa en veel stenen op de weg terecht gekomen
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Bianchi/joco wrote:Heb aan de GRC 5 jaar geleden ook meegedaan en ben daarvoor wel een keer of 5 daar op congé geweest(Eison)weet ondertussen wel waar je kan genieten en waar het afzien is,en afzien zal ik zeker doen want heb de laatste weken ni veel kunnen biken want speel nog voetbal ook en de voorbereiding is volop bezig,maja afzien daar gaan we toch voor he zo weet ne mens da hy nog leeft :wink:

--------------------------------------------------------------------------------

Verwacht u maar aan ijzersterke concurrentie !!!!

haha dan zal het ne foto finish worden :D
Telt dan het achterwiel op de finish-foto ?
:lol:
joeke
Mountainbiker

Post by joeke »

Hallo,

'T is zover. De valiezen staan klaar en alles is ingepakt. Morgenvroeg vertrekken we richting Verbier.

De voorbereiding is niet 100% verlopen zoals gewenst maar ja we zien wel.

Groetjes,

Joeke.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

De wonderen der techniek geven me hier de kans te posten vanuit den otto ;-)

GRC was weer eens GRC, sterven op de Lona zoals iedereen
Heb weinig bekend volk weten opgeven, zelf in de laatste 5km op mijne zak gegaan, hap vlees weg maar das ook alles
Guest

Post by Guest »

Opdracht volbracht. :drunk:
Eindelijk uitgereden, voor ne keer niet op mijn bakkes gegaan [-X , een half uur sneller op de afdaling van de Mandelon dan vorig jaar (wat een nieuw kader al niet kan doen) :bounce: , de laatste 20 km voor La Veille afgezien als de beesten door krampen in de quadriceps :cry: . De opluchting eindelijk voor de laatste limiet in La Veille geraakt te zijn tesamen met Chris en Steven, al was het nipt. Staat daar in het midden van Zwitserland nen onnozele mijn terril die je blijkbaar te voet over moet :roll: .
En dan de laatste gevreesde afdaling. Dat was gewoon kicken, over dingen gehost waarvan ik nooit gedacht had dat ik er zelfs te voet zou overgaan. Maar blijkbaar stond mijn verstand toen al lang op nul en dan is blijkbaar alles mogelijk.
Dan direct naar huis, 9 uur in de auto, en onmiddellijk gaan werken, :colors: , véééél minder praat :wink:
Het leven van een amateur gaat niet over rozen.
Post Reply