met een deftig ZTR setje zit je ook op dat gewicht.JL157 wrote:Da's echt niet te geloven é.. 1400gr.
Ze mogen er bij mavic ook eens werk van maken van hun crossmax 29er set!
Specialized 2011 - S-Works Epic !
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Nifty
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120
Mijn voorkeur zou ook naar een ZTR setje gaan vanwege de zeer goede ervaringen ermee. Maar als er nu standaard zo'n lichte wielset inzit vind ik dat mooi meegenomen.
De alu rovals zijn misschien nagemaakte ZTR's maar hier gaat het om carbon velgen. Maar misschien hebben ze ook de lage velgrand net als de ZTR's

De alu rovals zijn misschien nagemaakte ZTR's maar hier gaat het om carbon velgen. Maar misschien hebben ze ook de lage velgrand net als de ZTR's

-
markdewinter
- Mountainbiker
kleuren
Post by markdewinter »
ben ik nu de enigste die absoluut niet geïnteresseerd is in de kleur of hoe dat mijn fiets eruit zou zien????? Van mij mag die helemaal zwart zijn...
Ik zou vooral willen weten welke modellen, welke maten en welke onderdelen gekozen worden!!!
Maar enfin, het zal wel aan mij liggen...
Eind deze week zou de catalogus bij de specialized dealers moeten liggen.
Leverbaar eind augustus/begin september ofzo...
Ik zou vooral willen weten welke modellen, welke maten en welke onderdelen gekozen worden!!!
Maar enfin, het zal wel aan mij liggen...
Eind deze week zou de catalogus bij de specialized dealers moeten liggen.
Leverbaar eind augustus/begin september ofzo...
- endorfin
- Mountainbiker
Hoe komt ge erbij dat het ztr's zijn ?Headshot wrote:de roval's zijn tenslotte nagemaakte ZTR'sSwannie wrote:met een deftig ZTR setje zit je ook op dat gewicht.JL157 wrote:Da's echt niet te geloven é.. 1400gr.
Ze mogen er bij mavic ook eens werk van maken van hun crossmax 29er set!
Ze hebben ooit in conflict gelegen ivm hun tubeless systeem, maar Roval bestaat al zoveel jaren langer ZTR. Eddy heeft er nog ooit ne tour mee gereden.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Zonet het dealerboek doorbladerd bij de Specialized concept store in Brussel.
Los S-Works frame in rood/wit of zwart, apart verkocht kost 3199 euro.
Complete S-Works Epic is enkel in rood/wit verkrijgbaar en was 7499 of 7999 euro, weet ik niet meer zeker.
Los S-Works frame in rood/wit of zwart, apart verkocht kost 3199 euro.
Complete S-Works Epic is enkel in rood/wit verkrijgbaar en was 7499 of 7999 euro, weet ik niet meer zeker.