mtb scott
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Uit mtb plus:
De Rc-serie is de snelle cross country-fully van de twee. De MC -varianten hebben een iets gewijzigde geometrie en meer travel achter, waardoor ze wat beter raad weten met het ruigere werk.
Dit gaat wel over de carbon modellen van 2005, ik weet niet of dit ook voor de oudere modellen geld, maar ik veronderstel van wel.
De Rc-serie is de snelle cross country-fully van de twee. De MC -varianten hebben een iets gewijzigde geometrie en meer travel achter, waardoor ze wat beter raad weten met het ruigere werk.
Dit gaat wel over de carbon modellen van 2005, ik weet niet of dit ook voor de oudere modellen geld, maar ik veronderstel van wel.
Ik weet niet of er ook een verschil is qua beschikbare veerweg, maar de zitpositie zal alleszins anders wezen. Op de RC20 waar ik ff op proefgereden heb, lag je namelijk erg plat. Hoewel de bike erg goed reed, lijkt het mij geen positie om gedurende langere tijd aan te houden, laat staan gedurende uuuuren.
Scott MC10
Kan voor een zeer aantrekkelijke prijs een MC10 kopen.
Afmontage ziet er pico bello uit. XTR/xmaxx sl
Maar heeft er iemand ervaring met de MC in zijn geheel.
Alle commentaar is meer dan welkom.
Moet vrijdagavond ten laatste toezeggen.
mvg,
Peter
mvg,
Peter
- Transalp
- Mountainbiker
Re: Scott MC10
Prachtige fiets.TURBOPETE wrote:Kan voor een zeer aantrekkelijke prijs een MC10 kopen.
mvg,
Peter
Mogen we weten wat een aantrekkelijke prijs is? Nieuwprijs is dat iets van een € 4900, dacht ik...

Last edited by Transalp on Tue 24 Aug 2004 13:19, edited 1 time in total.
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
"Franky" rijdt met een MC, misschien kan je hem kommentaar vragen?
Heb zelf eens enkele km's met die fiets gereden en voor mij was de positie niet sportief genoeg, wat natuurlijk niets afdoet aan de kwaliteiten van de fiets zelf. Zou graag eens een testje doen met een RC om te kunnen vergelijken...
Heb zelf eens enkele km's met die fiets gereden en voor mij was de positie niet sportief genoeg, wat natuurlijk niets afdoet aan de kwaliteiten van de fiets zelf. Zou graag eens een testje doen met een RC om te kunnen vergelijken...
Re: Scott MC10
Transalp wrote:Prachtige fiets.TURBOPETE wrote:Kan voor een zeer aantrekkelijke prijs een MC10 kopen.
mvg,
Peter
Mogen we weten wat een aantrekkelijke prijs is? Nieuwprijs is dat iets van een € 4900, dacht ik...Prijslijst Scott zegt mij RC-10= 5.299 Euro.MC-10=4.999 Euro.