Antwerp MTB Weekend Kessel-Fort 6-7-8 augustus 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

ook solo ingeschreven... ready to suffer!!!

ach, 90% kans dat ik opgeef :-D :-D na 2 weken verlof trg fietsen cunt ni goe
johanR
Mountainbiker

Post by johanR »

hallo ,mss staat dit hier niet op zen plaats maar woon zelf nu 1 jaar in nijlen, dacht mee te doen aan het kampioenschap van groot-nijlen te kessel .of moet ik bij de reacreanten starten ? heb wel is toertochten gereden , mss een 6-7 per jaar wat ni echt veel is . dit jaar niet actief geweest op fiets zou ik daar aan kunnen deelnemen heb nog een weekje de tijd :-) wat denken jullie zou ik dit aandurven of mss beter wachten tot volgend jaar ?
mvg johan
Last edited by johanR on Thu 29 Jul 2010 09:58, edited 1 time in total.
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Stalen Worm wrote:ach, 90% kans dat ik opgeef :-D :-D na 2 weken verlof trg fietsen cunt ni goe
[-X Wasda nu voor een ingesteldheid?! Ik eis dat ge er vol voor gaat en wil u niet zien opgeven!
Evtl kruipte na een paar uur maar in mijn wiel, als ge dat SS-verzetje niet kunt volgen is er wel degelijk iets mis :lol:
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

lap, nu hebbek STReSS, STR STReSS #-o
Stephan M
Mountainbiker

adres

Post by Stephan M »

Weet iemand het adres ?

Handig voor in mijn gps :)

Waarvoor dank
Guy S.
Mountainbiker

Re: adres

Post by Guy S. »

Stephan M wrote:Weet iemand het adres ?

Handig voor in mijn gps :)

Waarvoor dank
Grote Puttingbaan in kessel (staat trouwens kaartje op de link die op pagina 1 staat)
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

ik kom ook toeteren met de sasbikers , ik moet er just op letten dak voor 19u30 naar den dixie ben geweest :lol: 8)
Tom Ridley
Mountainbiker

Re: Nieuw parcours Kessel-Fort 2010 online!!!

Post by Tom Ridley »

KeNgE wrote:Je vindt ondertussen een duidelijk plan van het vernieuwde parcours met foto's op http://www.kesselfort.be.
Parcours Kamp. Groot Nijlen (blauwe omloop) is afgepeild. Uitbreidingen (gele en rode omloop) zijn enkel toegankelijk tijdens het Mountainbike weekend op 6-7-8 augustus.
Vanaf welk uur kan je vrijdag het ganse parcours verkennen ? Kan dat de ganse dag ? Of is dat pas van 's avonds ?
KeNgE
Mountainbiker

Verkennen

Post by KeNgE »

Vanaf donderdagavond zal het hele parcours afgespannen zijn. Dat wil zeggen dat het parcours van de Antwerp 6-hours volledig te verkennen is.

Vrijdagavond kan er niet getraind worden vanwege "Kampioenschap van Groot Nijlen" op dezelfde omloop"

De heuvelzone op de binnenkant van het fort zal net zoals de vorige jaren niet op voorhand te verkennen zijn. Het fort zal enkel op zondag opengesteld zijn voor competitierijders met een geldige startnummer van de Flanders Cup.
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Hoeveel teams zijn er reeds ingeschreven voor de 6-uren? ... of mag dat liever nog niet geweten worden? 't Is maar een vraagske hoor!

Morgen wat gaan trainen op "den technic", want zo te zien is het daar veel draaien en keren. #-o
Geen probleem hoor, "das fun!" =D>
Post Reply