10&11 sept. 2010 vulkanbike daun
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Doe haar een weekend Dorint Hotel in Daun cadeauGf biker wrote:Dedju, zonet tot de conclusie gekomen dat ik hem dit jaar meer dan waarschijlijk ga moeten missenden 10de word mijn moeder namelijk 80 en zal er meer dan waarschijlijk een familiefeest gepland worden.
Daar zijn trouwens mooie feestzalen
Beny wrote:Doe haar een weekend Dorint Hotel in Daun cadeauGf biker wrote:Dedju, zonet tot de conclusie gekomen dat ik hem dit jaar meer dan waarschijlijk ga moeten missenden 10de word mijn moeder namelijk 80 en zal er meer dan waarschijlijk een familiefeest gepland worden.
![]()
Daar zijn trouwens mooie feestzalen
Het ga toch goekomen denk ik
Nog een beetje vroeg zou ik zeggenmartin b. wrote:Hey
Welke banden keuze is het best om deze chrono te rijden ?
Hangt af van het weer de laatste weken
En van welke afstand je kiest
Zoveel te kleiner de afstanden, zoveel te betere ondergrond, en dan kan je daar zelfs met racing ralphs goed uit de voeten
Maar er zijn ook jaren geweest met serieus natte ondergrond met redelijk wat stroken over gras, dan is tractie natuurlijk wel aangewezen
We gaan voor de 85 kmBeny wrote:Nog een beetje vroeg zou ik zeggenmartin b. wrote:Hey
Welke banden keuze is het best om deze chrono te rijden ?
Hangt af van het weer de laatste weken
En van welke afstand je kiest
Zoveel te kleiner de afstanden, zoveel te betere ondergrond, en dan kan je daar zelfs met racing ralphs goed uit de voeten
Maar er zijn ook jaren geweest met serieus natte ondergrond met redelijk wat stroken over gras, dan is tractie natuurlijk wel aangewezen
Vulcanbike 2010
Hoi,
Iemand ervaring met de Vulcanbike ?
Alle info welkom.
Meer specifiek ook inschrijving: als ik het goed begrijp kan je met die voorinschrijving enkel betalen via Duitse rekeningen. Kan je ginder ter plaatse ook nog inschrijven ?
Alle info welkom.
Meer specifiek ook inschrijving: als ik het goed begrijp kan je met die voorinschrijving enkel betalen via Duitse rekeningen. Kan je ginder ter plaatse ook nog inschrijven ?
Re: Vulcanbike 2010
je betaalt via europese overschrijving mbv iban en bic code = gratiskdi wrote:Hoi,
Alle info welkom.
anders... ik ga niet => mijn nummer kan je over nemen
wel de lange afstand