laats dan even weeten hoe ze zijnpatjebike wrote:Schijven van Innolite werden vandaag geleverd 46 gram het stuk! Heb voorheen steeds met alligators gereden en heb er nooit problemen mee gehad dus ik hoop met deze ook niet. Morgen monteer ik ze op mijn nieuw bike, hij zal daarmee heel dicht bij de 8Kg wegen. Stond nu op 8,110 Kg.
Schijfrem rotors.....
Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
- RvBerkel
- Mountainbiker
- tyro13
- Mountainbiker
- Location: BMC te01 xtr 2015. Bmc slr01 campa superrecord Ax lightness lightweight 5.85kg
innolite schijven
En wat zijn de rijervaringen met de innolite schijven?patjebike wrote:Schijven van Innolite werden vandaag geleverd 46 gram het stuk! Heb voorheen steeds met alligators gereden en heb er nooit problemen mee gehad dus ik hoop met deze ook niet. Morgen monteer ik ze op mijn nieuw bike, hij zal daarmee heel dicht bij de 8Kg wegen. Stond nu op 8,110 Kg.
Ik twijfel tss innolite en scrub
zoek nog goede schijven voor mijn MAGURA Louise remmen in 160
wat is ideaal qua gewicht/prijs verhouding?
Magura SL
Ashima
Alligator
Avid
Hope
...
En ik vroeg me ook af wat goede remblokken zijn voor mijn remsysteem? Ik heb 0,0 ervaring met schijven dus probeer nu zoveel mogelijk info te verzamelen. Alle info en advies is dus hartelijk welkom !!!

wat is ideaal qua gewicht/prijs verhouding?
Magura SL
Ashima
Alligator
Avid
Hope
...
En ik vroeg me ook af wat goede remblokken zijn voor mijn remsysteem? Ik heb 0,0 ervaring met schijven dus probeer nu zoveel mogelijk info te verzamelen. Alle info en advies is dus hartelijk welkom !!!
-
BelAir_500
- Mountainbiker
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
van nieuwe bike afgehaaldzaskar72 wrote:gewicht schijven ?BelAir_500 wrote:heb nog 2x160mm magura sl schijven
voor remblokken kies je voor semi organic
nieuw of gebruikt?
gewicht 108gr/stuk