07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
beethoven
Mountainbiker

07/08/04 3de Mountainbike.be dag Zoniënwoud

Post by beethoven »

Beste, Ik had daar zaterdag een gesprek met een biker welke naar Hongarije gaat. Mocht je soms documentatie willen mag je gerust een lijstje mailen en kan ik kijken wat nog bezit. Zeker is een kaarje van boedapest, documentatie over bezienswaardigheden ook over de belangrijkste steden in Hongarije. Ik logeerde nabij de Donaubocht, nabij Kismaros in Veroce en het was zeker een van mijn tofste vakanties ooit.
Vergeet vooral niet je Kerékpàr niet mee te nemen(fiets) zo zal je dubbel genieten van deze streek.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ik heb alle foto's gegroepeerd op mijn fotopic site. Zie http://jeffrygoethals.fotopic.net/c255824.html

Het verslagje staat ook al online op mijn site (bij resultaten), binnenkort op de homepage.
swerkfiets
Mountainbiker

Post by swerkfiets »

@ beethoven

ik was diegene die naar Hongarije gaat in Oktober. Ik heb even de naam opgezocht waar het Europees kampioenschap canicross doorgaat. Voor mij is het onuitspreekbaar Szilvàsvàrad tegen Boedapest. Dit is hun webstek http://www.eurocanicross2004.hu Alle info is altijd welkom
Thx op voorhand
ivan
Mountainbiker

Post by ivan »

RG wrote:Miljaar... foutje geslopen in mijn waardering die één moet een
negen zijn. Kan één van de Mods dit wijzigen aub?
Sorry gasten.
Wanneer word dit foutje van den RG rechtgezet aub ?? :wink:
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Een waardering wijzigen is niet zo simpel. Daarvoor moet een administrator in de database rechtstreeks gaan wijzigen. Ik denk zelfs dat enkel Phille deze techniek beheerst.
RG
Mountainbiker

Post by RG »

JFK wrote:Een waardering wijzigen is niet zo simpel. Daarvoor moet een administrator in de database rechtstreeks gaan wijzigen. Ik denk zelfs dat enkel Phille deze techniek beheerst.
Bedankt voor de info JFK. Ik heb ondertussen een PM bericht naar de Phille gestuurd met de vraag mijn waardering te wijzigen. Ivan bedankt voor het medeleven .
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

Daarstraks samen met Jack77 de "JFK-memorialroute" gaan rijden in het jullie welbekende Zoniënwoud. Ik denk dat ik voor ons beiden mag spreken wanneer ik zeg dat we ervan genoten hebben. Natuurlijk weinig technische toestanden, maar wel zeer veel mooie bospaadjes, die soms versmalden tot singletracks en dan weer uitliepen in brede bosdreven. Heel goede bepijling ook, we hadden wel een kaartje bij, maar de rit is volledig te rijden zonder!

Onderweg ook nog een jogger gepasseerd die ons groette (ik in Mountainbike.be-outfit)... we twijfelen, maar: was jij dat, JFK? In elk geval sorry dan dat ik niets heb teruggezegd, ik heb je eigenlijk niet gezien omdat ik te druk naar mezelf aan't luisteren was :oops:
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Ik ben niet echt een jogger... ;) Dus 't zal iemand anders geweest zijn.
Post Reply