temperatuur op het moment : 123°
en de hoogte ne meter of 700
Weet er toevallig iemand aan wat dit kan liggen ????
Msn iets te maken met het plastic plaatje dat over de batterij zit ??
Het veertje ook niet vergeten, zonder veertje geen geluid...tbfkai wrote:Dat plastiek plaatje dient alleen om het geluidssignaal te doen werken (het metalen lipje moet door de uitsparing in de mika zoadat het contact maakt met het deksel). Het enige wat er gebeurt als je dit niet doet is dat je geen geluid krijgt.
Heb dit ook al voorgehad, op de site van ciclosport staat een handleiding voor de batterij te vervangen (zelfs in het nederlands), en daar staat onder punt 14 wat dan te doen.Stimpie wrote:Kheb een nieuw batterijtje laten steken in mijne hartslagmeter maar nu blijken de barometrische onderdelen niet meer te werken zoals het moet.
temperatuur op het moment : 123°![]()
en de hoogte ne meter of 700![]()
Ik geloof het wel, toen ik de mijne ging kopen zou ik hem ook daar kopen maar dan via hun online winkel, maar toen werd die plots opgedoekt. Hij was er wel erg goedkoop. anders bij http://www.hartslagmetershop.nlQube wrote:Ik zou hem graag ook kopen binnenkort, maar liefst niet in Duitsland (garantie) deze keer. Waar in België kan ik de HAC 4+ gunstig (200 euro)kopen, bij Vaneyck?hem daarvoor naar germany te sturen