17-18/07 BK Malmedy 4X / DH / XCO / TRIAL

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

El Perro Diablo wrote:Njet jom, die zijn wielen zen te klein en raken zelfs de grond niet!!! Da hebde met die 26 incherkes!!!

Image
Sta jij daar niet tegen dienen boom op die foto?
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Da's de Pat Kindermans, wij gelijken erg op mekaar.
Wss kende gij dieje wel, werkt bij ne C'Dell dealer en rijdt zelf met ne 29' Canon.
('k verschoot oek effe, want ik dacht ook dat ik da was..... #-o )
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

El Perro Diablo wrote:Da's de Pat Kindermans, wij gelijken erg op mekaar.
Amaai nie...
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

vermeulen wrote:Triestig hoe sommige elke gelegenheid te baat nemen om Sven Nys een hak te kunnen zetten.
Als neutrale mtb-liefhebber interesseert het me alleen hoe onze sport meer publiciteit zou kunnen verkrijgen en hoe er meer jonge gastjes kunnen aangezet worden om deze sport te kiezen.
Dit kan alleen door grote mtb'ers zoals Nys, en in het verleden Meirhaeghe en Paulissen.
Respect voor de mannen die nu vooraan geëindigd zijn maar internationaal stellen ze 0,0 voor en dit zal normilater niet veranderen en ervoor zorgen dat er geen publiciteit meer gegeven wordt aan het mtb'en.
Met het wegvallen van Paulissen is er maar 1 internationale mtb'er meer die een uitslag kan rijden en dat is Sven Nys.
Laat ons dan aub niet elke gelegenheid te baat nemen om zijn woorden te verdraaien en de vrt te beschuldigen dat de aandacht naar hem gaat als hij opgeeft met materiaalpech (wat in feite logisch is want zonder is de kans 90% dat hij wint).

Wees blij dat de beste veldrijder van de laatste 10 jaar die reeds binnen is zoveel tijd wil besteden aan onze sport en de publiciteit ervan.Ik ben er zeker van dat hij reeds verschillende kleine mannen heeft aangezet tot bmx'en en mtb'en.

Mocht hij stoppen dan is er geen kat meer geïnteresseerd in het mtb'en op televisie en in de media algemeen. Is het dat wat sommige willen ?

Hoezeer de winnaar ons respect verdient , benieuwd hoeveel kleine mannen er door zijn prestaties zullen starten met onze sport en hoeveel extra mediaaandacht hij zal kunnen teweegbrengen met zijn internationale prestaties.

Ik heb zo een beetje de indruk dat vooral in Vlaanderen onze vedetten heel graag afgebroken worden door de mensen die vooral rond de kerktoren willen rijden.
Ik ben ook blij dat iemand uit de mtb wereld met de prijs is gaan lopen . Maar iedereen weet (inclusief de winnar ) dat Nys zonder pech met de titel was gaan lopen . Dit neemt niet weg dat Kevin hier toch een prachtige prestatie heeft neergezet en hij op internationaal niveau misschien wel meer zou meespelen als hij zich volledig zou kunnen concentreren op zijn sport . En voor de rest staat hierboven gewoon de waarheid !
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Hierbij wil ik mijn medeleven betuigen aan Pat :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

:lol:

De P@ ken ik, mor wie is die Sven Nys???
jerre13
Mountainbiker

Post by jerre13 »

El Perro Diablo wrote::lol:

De P@ ken ik, mor wie is die Sven Nys???
Das diene cyclocrosser !! :wink:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Zonder pech had Lance Armstrong ook den Tour gewonnen
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

El Perro Diablo wrote:Zonder pech had Lance Armstrong ook den Tour gewonnen
Als ze allemaal op Nys gewacht hadden toen hij pech had, dan had Nys misschien kunnen winnen... :-({|=

Hoe grappig zou dat geweest zijn. :lol:
El Perro Diablo
Mountainbiker

XC duurt maar 2 uur eh, zooolang kon niemand wachten, de meesten moeten 's avonds op tijd thuis zijn.
Post Reply