oepsrubber-12 wrote:EuhhhChimaera wrote:http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... 8/1.828520
En dan kom je bij Antwerp -Beerschot uit.
Het BK staat in een vakje rechts.
Roel Paulissen betrapt en stopt ermee
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
UltimaVez wrote:Manman dat doet aan topsport en gaat dan verklaren dat hem niet weet welke voedingsupplementen hij naar binnengespeeld heeft! Tegen de lamp lopen heet zoiets. Geef dan gewoon toe dat je die shit gepakt hebt, dan kan je tenminste nog met een heel klein beetje respect het circuit verlaten...
- Foxy
- Mountainbiker
my thoughts exactlyMichilio wrote:UltimaVez wrote:Manman dat doet aan topsport en gaat dan verklaren dat hem niet weet welke voedingsupplementen hij naar binnengespeeld heeft! Tegen de lamp lopen heet zoiets. Geef dan gewoon toe dat je die shit gepakt hebt, dan kan je tenminste nog met een heel klein beetje respect het circuit verlaten...
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
daarom is een notitieboek zeer nuttig.
naast trainingen etc.. komt daar normaal ook voeding en supplementen in te staan.
moet je elders supplementen aankopen, ver weg van huis... noteren welke en merk.
althans.... zo zou het moeten, maar word o zo weinig gedaan. zeker nu de pc terrein gewonnen heeft ivm trainingssoftware...
vaak kan je niet de bijkomende zaken erin aanvullen, buiten uw polargegevens etc..
dan denkt men vaak dat de rest niet belangrijk is en laat men dat nogal vaak links liggen.
Ik weet niet of hij ook deze fout heeft gemaakt... maar indien hij zulke zaken noteerde, kan hij redelijk makkelijk achterhalen welk supplement dit probleem heeft gevormd, en ook aantonen als bewijs na analyse.
naast trainingen etc.. komt daar normaal ook voeding en supplementen in te staan.
moet je elders supplementen aankopen, ver weg van huis... noteren welke en merk.
althans.... zo zou het moeten, maar word o zo weinig gedaan. zeker nu de pc terrein gewonnen heeft ivm trainingssoftware...
vaak kan je niet de bijkomende zaken erin aanvullen, buiten uw polargegevens etc..
dan denkt men vaak dat de rest niet belangrijk is en laat men dat nogal vaak links liggen.
Ik weet niet of hij ook deze fout heeft gemaakt... maar indien hij zulke zaken noteerde, kan hij redelijk makkelijk achterhalen welk supplement dit probleem heeft gevormd, en ook aantonen als bewijs na analyse.
- Streets
- Mountainbiker
- Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Mischien kan Andy een gecontamineerde drinkbus aan contador geven om de tour te winnen.
In hoeverre wou sven geen makkelijke win krijgen en wat uci punten erbij door collega bikers een vervuild productje aan te bieden.
Omduur kan je makkelijk winnen, ge dopeerd al de rest en jij wint uiteindelijk
Streets
In hoeverre wou sven geen makkelijke win krijgen en wat uci punten erbij door collega bikers een vervuild productje aan te bieden.
Omduur kan je makkelijk winnen, ge dopeerd al de rest en jij wint uiteindelijk
Streets
Vroeg of laat vergeet je het toch eens en dan hang je.Sunn Xtreme wrote:daarom is een notitieboek zeer nuttig.
Ik blijf het heel eigenaardig vinden en blijf in zijn onschuld geloven.
Je kan beter naief zijn dan een dopeur.
WAAROM zou hij nemen?
Zijn entourage is wel heeeeeeeel snel om hem zwart te maken.
Zo werkt het misschien wel maar het is niet echt bemoedigend.
Ach ja,het zal een eeuwige discussie blijven.Jammer voor Roel en zeker jammer voor het Belgisch mountainbiken.
- Dummy
- Mountainbiker
Als zijn entourage ooit nog iets in het mtb'en wil betekenen (of in sport in het algemeen) kunnen ze niet anders dan hem ogenblikkelijk laten vallen. Op zulke momenten staat een topsporter er alleen voor.maltje wrote:Vroeg of laat vergeet je het toch eens en dan hang je.Sunn Xtreme wrote:daarom is een notitieboek zeer nuttig.
Ik blijf het heel eigenaardig vinden en blijf in zijn onschuld geloven.
Je kan beter naief zijn dan een dopeur.
WAAROM zou hij nemen?
Zijn entourage is wel heeeeeeeel snel om hem zwart te maken.
Zo werkt het misschien wel maar het is niet echt bemoedigend.
Ach ja,het zal een eeuwige discussie blijven.Jammer voor Roel en zeker jammer voor het Belgisch mountainbiken.
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
[quote="darrigade"]Aangezien het product maar een paar weken detecteerbaar is na gebruik lijkt mij zijn verklaring van "Ik was op reis en weet niet meer wat ik genomen heb" niet echt aannemelijk[/quote]
vandaar dat een topsporter notities moet nemen al zijn supplementeringen. Dat zou bij een probleem zoals hier, bij een onderzoek wel duidelijkheid kunnen scheppen en zijn naam weer zuiveren.
Anderzijds ook een domme fout van het team om die verplichting niet op te leggen.
wij werden in het team wel degelijk verplicht om echt ALLES in een logboek te noteren. degene die het naliet, kon op een repressaile van het management rekenen. professionaliteit ten top noemt dat.
maar zoals ik al aangaf... buiten de gegevens van trainingen en wedstrijden bij te houden, word nog steeds niet aan de topsporter aangeleerd (meestal niet) om ook ALLE ANDERE DETAILS te noteren, buiten training en voeding.
Hier is echt nog heel veel werk aan de winkel.
vandaar dat een topsporter notities moet nemen al zijn supplementeringen. Dat zou bij een probleem zoals hier, bij een onderzoek wel duidelijkheid kunnen scheppen en zijn naam weer zuiveren.
Anderzijds ook een domme fout van het team om die verplichting niet op te leggen.
wij werden in het team wel degelijk verplicht om echt ALLES in een logboek te noteren. degene die het naliet, kon op een repressaile van het management rekenen. professionaliteit ten top noemt dat.
maar zoals ik al aangaf... buiten de gegevens van trainingen en wedstrijden bij te houden, word nog steeds niet aan de topsporter aangeleerd (meestal niet) om ook ALLE ANDERE DETAILS te noteren, buiten training en voeding.
Hier is echt nog heel veel werk aan de winkel.