BIKESPORT ASSE

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

Magnum_ wrote:Is een franstalige medewerker, vorig jaar heb ik die daar toch in't frans horen babbelen onder elkaar. Fijn dat hij probeert (en ZO onverstaanbaar is't nu ook weer niet... ik denk dat er op velen hun frans meer haar staat...), misschien wel niet dé ideale persoon om de communicatie naar klanten toe te verzorgen :-)
Als je een franstalige aanwerft voor een winkel in Vlaanderen, waar dus een groot deel van zijn klanten Nederlandstalig is, kan je misschien toch wel eens checken of zijn gesproken/geschreven nederlands aanvaardbaar is ? Naar klanten toe, lijkt me dit het meest aangewezen èn getuigt van een lange termijn vizie.
Zijn wil om in het Nederlands te communiceren lijkt me lovenswaardig, alhoewel dit mij niet meer dan normaal lijkt in een Nederlandstalig gebied.

Field
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

Zitten die nu op de baan naar Ternat ?? Ik dacht dit gezien te hebben in het passeren maar mijnen Euro was te laat gevallen.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

geitenboer wrote:Zitten die nu op de baan naar Ternat ?? Ik dacht dit gezien te hebben in het passeren maar mijnen Euro was te laat gevallen.
Yep, niet meer in Walfergem...
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

geitenboer wrote:Zitten die nu op de baan naar Ternat ?? Ik dacht dit gezien te hebben in het passeren maar mijnen Euro was te laat gevallen.
yes indeed : Edingsesteenweg 71 - 1730 Asse en het is ne schone winkel nu zenne

(Afrit 10 op de Ring rond Brussel - volg centrum Asse en draai in het centrum links richting Ternat. Daarna ongeveer 1 km op linkerkant of neem Afrit Ternt op E40, draai richting Asse en wij bevinden ond 2.5 km verder op de rechterkant.)

MaC'Red 8)
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

als ge dan nog op uw gemak kunt rondkijken zonder aangesproken te worden want dat haat ik he, als ik iets wil vragen zal ik dat wel zelf doen.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

geitenboer wrote:als ge dan nog op uw gemak kunt rondkijken zonder aangesproken te worden want dat haat ik he, als ik iets wil vragen zal ik dat wel zelf doen.
Ik ben er a een keer of drie binnen geweest en rond gekeken zowel beneden als boven en daar geen last van gehad althans

MaC'Red 8)
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

allez ik zal er zaterdag dan ook eens binnenwippen
marathonmountainbiker
Mountainbiker

Post by marathonmountainbiker »

Het blijft maar duren hé...dat die gasten niet stoppen met hun webshop begrijp ik nie!Op hun website vind ik een maand geleden de Formula R1 carbon remmen aan een zeer scherpe prijs (499 euro).Ik stuur mailtje om te vragen of de prijs inclusief de remschijven is en ik krijg direct positief antwoord via mail.2 dagen later rij ik vanuit Antwerpen naar Ternat om eerst en vooral vast te stellen dat die mannen al enkele maanden verhuist zijn...dit nieuwe adres is echter tot op vandaag niet aangepast op hun website!!Eénmaal de nieuwe winkel gevonden te hebben bewonder ik het carbonnen setje in de glazen kast maar krijg 5 minuten later te horen dat dat setje niet verkocht word,dat dient als voorbeeld maar ze zullen me binnen 2à3 dagen eentje opsturen....ik betaal het volledige bedrag en ondertussen zijn we 3 weken verder en nog steeds niets.Wat me vooral stoort is dat er nu plots niet meer geantwoord wordt op mijn mails en den telefoon kunnen ze beter afsluiten want die nemen ze nooit op.Nu heb ik hier op het forum vastgesteld dat ik niet alleen ben..integendeel...niets dan klachten over deze winkel.Eén ding weet ik zeker...van mij zijn ze nog nie vanaf!!!!Als een artikel uit stock is daar kan ik inkomen maar zaken doen is niet alleen verkopen...mails & telefoons beantwoorden hoort nu eenmaal ook bij de job!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Adres op de site is correct onder 'shop'.

Onder 'contact' staat het verkeerde adres.

Telefonisch binnengeraken is inderdaad een ramp #-o
marathonmountainbiker
Mountainbiker

Post by marathonmountainbiker »

nie alleen den telefoon hé...mails beantwoorden ze steeds voor de verkoop...nadien niks meer,kan toch niet hé!!
Zaterdag maak ik voor den 2de keer de verre verplaatsing maar het gaat hunnen beste dag nie zijn vrees ik!!
Post Reply