Jammer want Burdinne lijkt me zeker de moeite
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Deze week kan ik niet te ver gaan
.Zondag zal het voor mij Droeshout worden.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Wat uur starten jullie morgen on st-denijs-westrem??
Als het niet water giet zal ik er ook zijn,voor een goede snelheidstraining denk ik.
Als het niet water giet zal ik er ook zijn,voor een goede snelheidstraining denk ik.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
't Zou pas later tijdens de dag eventueel gaan regenen morgen en bij temperaturen boven de 20 graden valt een bui nog wel mee
Ergens 8h - 8h15m ginder starten zeker? Vroeger kan toch niet.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Jammer... tis nochtans niet ver in de Ardennen hoor, ong 1h20m rijdenflaming_jakke wrote:Deze week kan ik niet te ver gaan.Zondag zal het voor mij Droeshout worden.
- TimDC
- Mountainbiker
Ik ga morgen spijtig genoeg niet mee kunnen gaan. Het zal donderdagavond worden. Wie geïnteresseerd is om mee te gaan laat iets weten hé.Kristof Huyck wrote:'t Zou pas later tijdens de dag eventueel gaan regenen morgen en bij temperaturen boven de 20 graden valt een bui nog wel mee![]()
18u10 vertrekken hier bij mij thuis. Niet vergeten, een beetje zakgeld want den aprés is daar zalig
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik weet niet wat je plannen reeds waren Laagvlieger, maar aangezien ik zelf al twijfelde om te gaan en Tim nu niet mee kan ga ik zelf ook niet gaan.
Ik heb vandaag nl Asse rood (bloso) gaan rijden en mijne knie doet een beetje zeer. Misschien toch iets te veel gereden de laatste dagen
Ik heb vandaag nl Asse rood (bloso) gaan rijden en mijne knie doet een beetje zeer. Misschien toch iets te veel gereden de laatste dagen
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ga morgen rijden,denk rond 08.30uur te starten dus wie zin heeft.
Sorry voor het late bericht maar waren gans de dag weg.
Sorry voor het late bericht maar waren gans de dag weg.
- TimDC
- Mountainbiker
Het was donderdagavond weeral eens een leuk tochtje. Wel veel minder snel dan vorige keer maar dat mag ook wel eens. Ook was het vorige keer mooier dan deze keer maar dat hangt er vanaf wie de kop neemt. Die bepaalt ook waar er wordt gereden.
Samen met de Kristof toch 70km op de teller. Het was ook een leuke aprés.
Zondag Droeshout, wie gaat er mee? Ik zou ginder graag rond 8u starten kan ik nog genieten van den aprés.
Zondag Droeshout, wie gaat er mee? Ik zou ginder graag rond 8u starten kan ik nog genieten van den aprés.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Om 8uur ginder ? Ok voor mij !TimDC wrote:Het was donderdagavond weeral eens een leuk tochtje. Wel veel minder snel dan vorige keer maar dat mag ook wel eens. Ook was het vorige keer mooier dan deze keer maar dat hangt er vanaf wie de kop neemt. Die bepaalt ook waar er wordt gereden.
PS ik ga met de fiets naar daar en zal 7u30 aan watertoren van lebbeke.
- TimDC
- Mountainbiker
Ik heb gezien dat dit maar 12km is met de fiets vanaf hier. Ik zal je komen oppikken met de velo. Om hoe laat? Wie gaat er nog?flaming_jakke wrote:Om 8uur ginder ? Ok voor mij !TimDC wrote:Het was donderdagavond weeral eens een leuk tochtje. Wel veel minder snel dan vorige keer maar dat mag ook wel eens. Ook was het vorige keer mooier dan deze keer maar dat hangt er vanaf wie de kop neemt. Die bepaalt ook waar er wordt gereden.
PS ik ga met de fiets naar daar en zal 7u30 aan watertoren van lebbeke.