El Perro Diablo wrote:Het parcours was super, de renners die aangekomen zijn ook!!!OdEssA wrote:Ik vraag mij af of jij eigenlijk iets positiefs te zeggen heb, als je geen kritiek hebt op de parcours dan is het op de rennersEl Perro Diablo wrote:Internationaal stelt Nys ook geen fluit voor op mtb gebied, tenzij hij de koers zelf in zijne hof mag uitpijlen.
Hij is mee naar de OS gemogen, omdat den bond da zo gewilt heeft en ze niet in de echte toekomst van de mtb'rs wilden investeren (Davy Coenen).
Buiten veel geblaat dat het te warm was in China en dat hij mss zijne crossvelo ging gebruiken heb ik weinig spectaculairs gezien van Nys op de OS, en nu in Malmedy(echte xc) nog vele minder.
In Averbode is hij ne topper, da klopt.(ik thuis in mijne hof ook btw).
17-18/07 BK Malmedy 4X / DH / XCO / TRIAL
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Dacuba
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik ben VOOR alles wat MTB is, dwz, echte mtb waardige parcours.....
Wegrenners die het in de mtb willen proberen? Geen probleem mee, maar niet hun eigen piste meebrengen en alleman verplichten om daarop te rijden, dus als morgen Tom Boonen wil komen meespelen is dat ok voor mij, maar niet rond de kerk dan.
Is't duidelijk???
Wegrenners die het in de mtb willen proberen? Geen probleem mee, maar niet hun eigen piste meebrengen en alleman verplichten om daarop te rijden, dus als morgen Tom Boonen wil komen meespelen is dat ok voor mij, maar niet rond de kerk dan.
Is't duidelijk???
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Post by Dieter ex Mx-er »
El Perro Diablo wrote:Ik ben VOOR alles wat MTB is, dwz, echte mtb waardige parcours.....
Is't duidelijk???
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
den Kabush moet zich ziekelijk krom gelachen hebben met de golazokoerskes dat hij hier moest doen !El Perro Diablo wrote:Ik ben VOOR alles wat MTB is, dwz, echte mtb waardige parcours.....
Is't duidelijk???
hij was ook aanwezig op de BC Bike Race, en dat was toch net ietsiepietsie technischer dan die golazokoerskes. er was misschien soms ook maar één enkel single trackske, maar twas er dan eentje van een kilomerterken of 30 waar ge zonder verpozen elke meter oep aa bakkes kon gaan. eigenlijk was het daar een beetje overdreven aan den anderen kant, maar ja.
- Dieter ex Mx-er
- Mountainbiker
Post by Dieter ex Mx-er »
Het parcours was super, de renners die aangekomen zijn ook!!!
[/quote]
Super? http://img638.imageshack.us/img638/1927 ... 514517.jpg
Afdalen= remmen los
Super? http://img638.imageshack.us/img638/1927 ... 514517.jpg
Afdalen= remmen los
- Ruben S.
- Mountainbiker
awesome.Dieter ex Mx-er wrote:Super? http://img638.imageshack.us/img638/1927 ... 514517.jpgel perro diablo wrote:Het parcours was super, de renners die aangekomen zijn ook!!!
Afdalen= remmen los
Springt gij nu van dat klein bergske op de grote?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Njet jom, die zijn wielen zen te klein en raken zelfs de grond niet!!! Da hebde met die 26 incherkes!!!

- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Zelfde passage met grote jongenswielen

Achteraf dacht ik "lag daar nu een bergske, d'er stond zoveel volk"

Achteraf dacht ik "lag daar nu een bergske, d'er stond zoveel volk"