salzkammergut trophy 2010

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
darrigade
Mountainbiker

Post by darrigade »

Beetje OT maar wat is de moeilijkheidsgraad van deze tocht, bvb in vergelijking met de Grand Raid Cristalp?
saiko
Test team

Post by saiko »

niet te vergelijken met de cristalp. (120 km toch)
Enige wat zelfde is is de afstand.

Starthoogte van deze is 450m, starthoogte van cristalp 1400
Hoogstepunt van deze 1400m, cristalp 2800
van ijle lucht dus veel minder last.

Geen extreem moeilijke stukken zoals de pas de lona waar je verplicht bent om uurke te wandelen.
Veel minder technisch als de Cristalp

"Maar" 3800hm tegenover 5500hm op de cristalp,...
In theorie is dit piece of cake tegenover de cristalp maar mijn conditie ook maar een piece van die van vorig jaar...
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

@ saiko: ik dacht al dat diene canondale mij bekend voorkwam...

ook zo genoten van die douche op het einde? (ik bedoel eigenlijk die zondvloed van km 100 tot 120 :wink: )
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Ik heb de c-strecke gedaan. Ik was voor de zondvloed binnen maar heb we moesten nog 10km terug naar het hotel met de fiets. Al het stof was er in ieder geval af. :-D
saiko
Test team

Post by saiko »

rocki wrote:@ saiko: ik dacht al dat diene canondale mij bekend voorkwam...

ook zo genoten van die douche op het einde? (ik bedoel eigenlijk die zondvloed van km 100 tot 120 :wink: )
eigenlijk wel :)
Echt koud was die regen niet. En de laatste km's waren toch (gelukkig) alleen maar vlakker en asfalt.

Bij het afhalen van mijn t-shirt kwam nog een Belg binnen van de A-streche met nummer A69. Had zowat dezelfde fiets als mij. Ook wel tof om te zien.
MartenDC
Mountainbiker

Post by MartenDC »

ben net terug van oostenrijk
de 120 km is me tegen alle verwachtingen toch gelukt met laatste 30 km door die zondvloed
spijtig dat ik niets meer gehoord heb van jullie voor het vertrek, en had daar ter plaatse geen internet dusja...maar toch nog een vlaming gevonden op de camping om paar trainingskes mee te rijden:)
heb de trophy wel nog een paar dagen gevoeld maar voor zo weinig getraind te zijn ben'k vré content van mn eerste mtb-marathon:D 'k zie al uit naar mee van dat:)
Post Reply