Geen idee, wie won er?scelter wrote:verkeerd gedacht kerelDacuba wrote:Pfffff![]()
![]()
![]()
3x rade wie nu belgisch kampioen mtb wordt...
Roel Paulissen betrapt en stopt ermee
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Ik ga regelmatig den terril op en tot voor kort nooit verbodsborden gezien. Recent werden echter op verschillende plaatsen nieuwe verbodsborden geplaatst, hekken gezet en ook zandhopen gemaakt om de toegang te versperren. Zeer jammer allemaal.... Hopelijk geraakt dit snel uitgeklaard en kunnen we weer zorgeloos zweten op deze "berg"alfa75 wrote:bordjes hebben er altijd gestaan in alle formaten.nu hebben ze die weer eens vernieuwd.no big deal!WIP wrote:Klopt wel, ben vorige daar gaan trainen en stond vol met plaatjes, verboden toegangalfa75 wrote:GP Roel Paulissen wordt afgelast...........![]()
Het ene slechts nieuws heeft echter niets met het andere te maken. De eigenaar van de terril, Limcoal, verleent niet langer haar medewerking. Derhalve kan de stad Genk ook geen vergunning meer afleveren en zal de GP dit jaar niet plaatsvinden.
slecht nieuws maar sorry hoor, daar komen ze net nu mee af ????????
wie gelooft dat nu???![]()
![]()
ja watte![]()
het is prive terrein maar ik wil maar zeggen
dat het raar is om daar nu mee af te komen. dit is iets wat je toch langer weet als het waar zou zijn en niet mee afkomt na dit nieuws.
maar ja, de organisatie weet ook wel dat het nu zeer moeilijk wordt om
de GP te organiseren en zeker omdat het zijn naam draagttis zowiezo al naar de klote.
dan maar steken op de prive eigenaar héhet is geweten dat die moeilijk doet maar heeft altijd een uitzondering gemaakt voor het grote evenement.
-
Mister No Chaïn
- Mountainbiker
Post by Mister No Chaïn »
We weten toch al langer dat Nys in het onderste schuifje ligt van de 'echte' mountainbike-liefhebber, een veldrijder die hun sport komt inpalmen, een schande. Nuja, opgekuist staat netjes zeker.Kr1stof wrote:GVA verwijst zelf naar Het Nieuwsblad waarin onder andere staat: 'Maar als ik zondag het BK win, zal die titel niet smaken zoals hij hoort te smaken.'buffel wrote:BTW walg nog maar is van nys op GVA heeft hij al geuit de overwinning op het BK zal minder zoet smaken nu. Ik hoop da em met zenne belachelijke smoel tegen nen boom rijdt nu se!
Maar ge zult nu wel in uw nopjes zijn, want hij is gevallen en moeten opgeven.
Toch triestig hoe elke gelegenheid weer goed is om op Nys te liggen melken e...Maar wie wordt er nu gepakt op doping??