Roel Paulissen betrapt en stopt ermee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

scelter wrote:
Dacuba wrote:Pfffff :cry: :cry: :cry:

3x rade wie nu belgisch kampioen mtb wordt... :evil:
verkeerd gedacht kerel ;)
Geen idee, wie won er?
dakke
Mountainbiker

Post by dakke »

Kevin Van Hoovels =D> =D> =D>
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

=D>
Jef Pedal
Mountainbiker

Post by Jef Pedal »

alfa75 wrote:
WIP wrote:
alfa75 wrote:GP Roel Paulissen wordt afgelast........... :cry:
Het ene slechts nieuws heeft echter niets met het andere te maken. De eigenaar van de terril, Limcoal, verleent niet langer haar medewerking. Derhalve kan de stad Genk ook geen vergunning meer afleveren en zal de GP dit jaar niet plaatsvinden.

slecht nieuws maar sorry hoor, daar komen ze net nu mee af ????????
wie gelooft dat nu??? [-X [-X
ja watte #-o
Klopt wel, ben vorige daar gaan trainen en stond vol met plaatjes, verboden toegang :cry: :cry:
bordjes hebben er altijd gestaan in alle formaten.nu hebben ze die weer eens vernieuwd.no big deal!
het is prive terrein maar ik wil maar zeggen
dat het raar is om daar nu mee af te komen. dit is iets wat je toch langer weet als het waar zou zijn en niet mee afkomt na dit nieuws. [-X

maar ja, de organisatie weet ook wel dat het nu zeer moeilijk wordt om
de GP te organiseren en zeker omdat het zijn naam draagt #-o tis zowiezo al naar de klote.
dan maar steken op de prive eigenaar hé =D> het is geweten dat die moeilijk doet maar heeft altijd een uitzondering gemaakt voor het grote evenement.
Ik ga regelmatig den terril op en tot voor kort nooit verbodsborden gezien. Recent werden echter op verschillende plaatsen nieuwe verbodsborden geplaatst, hekken gezet en ook zandhopen gemaakt om de toegang te versperren. Zeer jammer allemaal.... Hopelijk geraakt dit snel uitgeklaard en kunnen we weer zorgeloos zweten op deze "berg" [-o<
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

Kr1stof wrote:
buffel wrote:BTW walg nog maar is van nys op GVA heeft hij al geuit de overwinning op het BK zal minder zoet smaken nu. Ik hoop da em met zenne belachelijke smoel tegen nen boom rijdt nu se!
GVA verwijst zelf naar Het Nieuwsblad waarin onder andere staat: 'Maar als ik zondag het BK win, zal die titel niet smaken zoals hij hoort te smaken.'
Maar ge zult nu wel in uw nopjes zijn, want hij is gevallen en moeten opgeven.
Toch triestig hoe elke gelegenheid weer goed is om op Nys te liggen melken e... :roll: Maar wie wordt er nu gepakt op doping??
We weten toch al langer dat Nys in het onderste schuifje ligt van de 'echte' mountainbike-liefhebber, een veldrijder die hun sport komt inpalmen, een schande. Nuja, opgekuist staat netjes zeker.
Ruben S.
Mountainbiker

Post by Ruben S. »

Mijn maag draait nog harder om als van die vervallen sportdrank van vandaag op't BK als ik sommige reacties lees. :evil:
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

Sophie17
Mountainbiker

Post by Sophie17 »

Jammer weer ne Belg minder in het MTB.....jjaaa hhhhh
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

Euhhh
En dan kom je bij Antwerp -Beerschot uit.
Het BK staat in een vakje rechts.
UltimaVez
Mountainbiker

Post by UltimaVez »

Manman dat doet aan topsport en gaat dan verklaren dat hem niet weet welke voedingsupplementen hij naar binnengespeeld heeft! Tegen de lamp lopen heet zoiets. Geef dan gewoon toe dat je die shit gepakt hebt, dan kan je tenminste nog met een heel klein beetje respect het circuit verlaten...
Post Reply