waar slaat dat nu weer op? van die marathonspirit he, met het eerste deel van je post ben ik het helemaal eensJeF GT wrote:Prachtige rit, het schoonste dat ik de afgelopen weken al gereden heb. Echt marathonbiken. Jammer dat bij sommigen de marathonspirit ontbreekt. Ook al rijden ze dan de rit in 4h22...
Ik heb de rit in 4u22 gereden en ge moogt gerust zijn dat ook ik van de rit heb genoten. Hééééél mooi parkoers. Het is niet omdat ge in een stevig tempo rond rijdt dat alleen de tijd telt. Diene tijd is voor mij voorbij. Maar als de conditie goed is kunt ge soms twee dingen tegelijk. Rijden en kijken. Plus, als ik iemand tegen kwam met pech vroeg ik of alles "ok" was. De tijd kwam op de tweede plaats.JeF GT wrote:Prachtige rit, het schoonste dat ik de afgelopen weken al gereden heb. Echt marathonbiken. Jammer dat bij sommigen de marathonspirit ontbreekt. Ook al rijden ze dan de rit in 4h22...
@ dummy, ik weet wel wat je bedoelt.Dummy wrote:waar slaat dat nu weer op? van die marathonspirit he, met het eerste deel van je post ben ik het helemaal eensJeF GT wrote:Prachtige rit, het schoonste dat ik de afgelopen weken al gereden heb. Echt marathonbiken. Jammer dat bij sommigen de marathonspirit ontbreekt. Ook al rijden ze dan de rit in 4h22...
Ik weet gewoon dat er zo'n snellere man was die ongeveer een tijd had rond de 4u20-25 die echt NIET te genieten was onderweg. Zijnde aan de bevoorrading alles inpalmen en de anderen gewoon de kans ontnemen een bekertje drinken te nemen tot hij weer in alle haast kon vertrekken, om dan de volgende bevoorrading twee bidons helemaal vullen terwijl ze van de organisatie specifiek vragen om er maar 1 te vullen omdat ze tijdelijk even door hun voorraad heen zaten. De renners na de wanna-be moesten maar wachten tot er weer te drinken was.G-love wrote:@ dummy, ik weet wel wat je bedoelt.Dummy wrote:waar slaat dat nu weer op? van die marathonspirit he, met het eerste deel van je post ben ik het helemaal eensJeF GT wrote:Prachtige rit, het schoonste dat ik de afgelopen weken al gereden heb. Echt marathonbiken. Jammer dat bij sommigen de marathonspirit ontbreekt. Ook al rijden ze dan de rit in 4h22...
Maar de echt snelle mannen, daar ga je geen last van hebben.
Die respecteren de tragere rijders wel. Het zijn de would-be's, mannen die denken dat ze het zijn en die over hun eigen limiet rijden waardor ze snel gefrustreerd geraken en waardoor ze onnozel gaan doen. Deze kiekens vind je niet alleen op chrono's maar ook op gewone tt's.
Gewoon negeren die mannen en genieten van je rit.
was idd zeer schone ritdelou wrote:Voor mij was het de eerste mtb ardennen rit dit jaar (gevolg van stoeme knie)
heb samen met den daler voor de 65km gekozen. Al gauw was het me duidelijk dat ze het parcours niveau serieus naar boven hebben gehaald t.o.v 2008enkel de bepijling kan nog beter. De opkomst lag er duidelijk ook hoger, maar nog niet hinderlijk!
'k was nog niet echt in vorm, denk dat den daler gerust 15min kon uitlopen op mij, maja twas samen uit samen thuis![]()
62 km en 1340hm's in ong 3u30.