Zo 18/07/2010 Westrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Puur toeval, Bakkerke. Maar toch goed gelachen, ambiance verzekerd!!den wakkere bakker gits wrote:<Haha de grysperre's en de Erikaa's allichte zien de mensjn tverschil nietmee aj jundre olsan toope rie de zaterdag.
Vanuchten tegen 8u15 zijn de zondagzoevers aan de start t'zal der stuiven zi.
- harrymekaktyou
- Mountainbiker
Post by harrymekaktyou »
Prachtig ritje in de stralende zon!
Had 62,5 km op de teller en een avs van 24,7!
Lichtjes op en neer!
Samen met Freddy vertrokken voor een rustig ritje,maar toch goed doorgereden!
Nadat ze de foto genomen hadden (na 55km) heb ik eens goed doorgetrokken en had meteen enkele meters!
Freddy heeft nog geprobeert maar zat op zijn tandvlees en heeft dan helemaal gebroken!
Kortom mooi ritje om dan s'middags naar de koers te kijken![/img]
Had 62,5 km op de teller en een avs van 24,7!
Lichtjes op en neer!
Samen met Freddy vertrokken voor een rustig ritje,maar toch goed doorgereden!
Nadat ze de foto genomen hadden (na 55km) heb ik eens goed doorgetrokken en had meteen enkele meters!
Freddy heeft nog geprobeert maar zat op zijn tandvlees en heeft dan helemaal gebroken!
Kortom mooi ritje om dan s'middags naar de koers te kijken![/img]
Na twee bbq's en enkele liters gerstenat eindelijk ook de tijd gevonden om hier even achter de knoppen te kruipen.
Zaterdagochtend naar Westrozebeke afgezakt.
Onderweg een vaderlandse regenbui op mijn dak, al rijdend met den auto aan het bedenken hoe alles zou aflopen met mijn FF bandekes, zonder regenvest of windjack..
Bij de inschrijving aanvankelijk 110 gekozen maar daar zou later op de dag verandering inkomen.
Van zodra ik de cantine uit was hield het op met regenen en dus toch de geschikte out-fit aangetrokken
Reeds na enkele km kreeg ik het gezelschap van Cowboy Peter en dat zou voor de rest van de rit zo blijven...moet wel zeggen dat ik zijn achterwiel vrijwel volledig uit het hoofd kan achtertekenen nu
De rit zelf vond ik eerlijk gezegd niet zo speciaal , daarvoor kregen we te veel asfalt en beton onder de wielen geschoven. Echter de organisatie was wel in orde...super uitgebreide bevoorradingen, vriendelijke mensen ad bevoorradingen en bepijling oké (behalve dat er misschien een ander kleurtje in de pijlen mocht verwerkt zijn ..) en bij den arrivée nog een ferm bord paella.
Aangekomen na 85 km met een toch behoorlijk gemiddelde ondanks de stevige wind (hoe komt het eigenlijk dat die altijd op de kop blaast??,
)
Ciao
Zaterdagochtend naar Westrozebeke afgezakt.
Onderweg een vaderlandse regenbui op mijn dak, al rijdend met den auto aan het bedenken hoe alles zou aflopen met mijn FF bandekes, zonder regenvest of windjack..
Bij de inschrijving aanvankelijk 110 gekozen maar daar zou later op de dag verandering inkomen.
Van zodra ik de cantine uit was hield het op met regenen en dus toch de geschikte out-fit aangetrokken
Reeds na enkele km kreeg ik het gezelschap van Cowboy Peter en dat zou voor de rest van de rit zo blijven...moet wel zeggen dat ik zijn achterwiel vrijwel volledig uit het hoofd kan achtertekenen nu
De rit zelf vond ik eerlijk gezegd niet zo speciaal , daarvoor kregen we te veel asfalt en beton onder de wielen geschoven. Echter de organisatie was wel in orde...super uitgebreide bevoorradingen, vriendelijke mensen ad bevoorradingen en bepijling oké (behalve dat er misschien een ander kleurtje in de pijlen mocht verwerkt zijn ..) en bij den arrivée nog een ferm bord paella.
Aangekomen na 85 km met een toch behoorlijk gemiddelde ondanks de stevige wind (hoe komt het eigenlijk dat die altijd op de kop blaast??,
Ciao
- jägermeister
- Mountainbiker
- 't klimmerke
- Mountainbiker
Post by 't klimmerke »
zaterdagochtend omstreeks 7u richting huize jägermeister vertrokken met EBR waar we de eerste regen op ons dak kregen. Gelukkig konden we nog schuilen in de garage. 5 min later dan toch vertrokken richting Manza. Met dit groepje van 4 in de gietende regen naar Westrozebeke waar we ons als verzopen kiekens inschreven en terug vertrokken voor 57 mooie km's. Eerst keuneleute dan dat bosje aan de brug en de oude spoorweg met aan de passendale kaas fabriek de altijd leuke bultjes. Tussenin een paar boereslagen, wat op en af, 2 zeer goede bevoorradingen en goede bepijling. Toen we terug aankwamen een lekker bakje paella en een cola verorberd. Thuis aangekomen met 96km op de teller en een prachtige tocht gereden.