Vr 16/07/2010 Herfelingen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
G-man
Mountainbiker

Post by G-man »

Goede organisatie, deze eerste tt in Herfelingen. Proficiat aan al de mensen die hieraan hebben meegeholpen. Oversteek van De Mark is inderdaad om niet te vergeten en zal er hopelijk ook in de volgende edities inzitten (eventueel met een fotograaf ?). Verder goede bewaakte fietsparking waar vele organisaties een puntje aan kunnen zuigen. Konden achteraf genieten van onze Leffe zonder naar onze fiets te moeten omzien. Volgend jaar misschien wat minder asfalt, meer hoogtemeters en een bevoorrading halfweg ipv op het einde ? Verder niets aan te merken. Hoedje af.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Waar kunnen we de foto's terugvinden ?
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

In Herfelingen aangekomen rond half negen mij ingeschreven en verder klaargemaakt na een 6 tal weken inaktief te zijn :bounce: . Onmidelijk liep ik offsort en zijn kolega op het lijf dus even voor 9 vertroken met ons 3 met een bang hartje [-o< (ga ik ze wel kunnen volgen) voor een mooie tt met toch wel enkele opmerkingen het vroege einde van het startuur tot 21u als je enkel de laatste 5km in het donker kan rijden is het niet echt een night ride voor mij en wel iets meer het onverharde opzoeken indien mogelijk en een bevoorading op een 5 km voor het einde i.p.v. ongeveer halfverwege. Maar wel enkele mooi stukken zoals de eerste stijle afdaling het riviertje toch wel een 5meter breed en een 40cm diep en de trappen op rijden is me gelukt na een 2de poging op de bevoorading was wel nog voldoede. Enkel op den apre zonder leffe gevallen [-X dan maar overgeschakeld op kriek. Moe maar voldaan naar huis gereden en blij dat ik weer kon biken zonder problemen.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

timdelma wrote:Waar kunnen we de foto's terugvinden ?
Zelf gevonden : http://picasaweb.google.be/wim.borguinon/MtbfotoS#
BinaryX
Mountainbiker

Post by BinaryX »

iemand die de parcours nog staan heeft? Blijkbaar zijn deze verdwenen van de site...
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

De kaartjes (pdf-bestanden) van de twee omlopen zijn hier toch nog te vinden (klik op de aantallen km om ze te openen): http://www.waanzinnigweekend.be/mountainbike.php

Ik heb ze nu op m'n computer staan, maar dan heb ik een mailadres nodig om ze te kunnen versturen!

De site die in de kalender vermeld staat werkt niet meer.
martin b.
Mountainbiker

Post by martin b. »

Heeft er toevallig iemand deze tt opgenomen op gps ?

martin
BinaryX
Mountainbiker

Post by BinaryX »

martin b. wrote:Heeft er toevallig iemand deze tt opgenomen op gps ?

martin
Helaas niet, was 'm thuis vergeten #-o
Vandaar mijn vraag naar een kaartje :)

Thx voor de hulp! (ik geraakte maar niet op mountainbike.php, raar maar waar)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Wie 37km-parcours wil, stuur me maar een pb'tje met vermelding van e-mailadres...
Post Reply