i know, maar een klein venteke van 4j kunde nie alleen thuis laten héSwannie wrote:damn, moet je kunnen. Zo'n nief kot hebben staan en er dan nog nie mee gereden hebben![]()
ik was al op weg naar dardennen alsek van u was.
Turner Flux DW LEFTY 9.45kg updates p27
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Chimaera
- Mountainbiker
Iemand tips hoe ge nen magura durin sl deftig afregeld ? Ik heb de tabellen gevolgd van de handleiding voor mijn gewicht (80kg) en ik heb ondervonden dat dit te hard is. Sag kan ik precies niet meten, komt dit door het albert sl systeem (ongeveer als terralogic) ?
Na de rit van vandaag (met een stikkapotte chimaera tot gevolg) ga ik toch een aantal wijzigingen aanbrengen
* Easton Monkeylite SL 610mm riser
* Cassette 11-34
* Ketting Kmc X10SL gold
Nog een vraagske. De maat van m'n BB is 73X113 (zoals aangegeven op de website van Turner) kan ik mijn kettinglijn verbeteren van mijn 2X9 door een BB te monteren van 73X110 ?
Grtz
Na de rit van vandaag (met een stikkapotte chimaera tot gevolg) ga ik toch een aantal wijzigingen aanbrengen
* Easton Monkeylite SL 610mm riser
* Cassette 11-34
* Ketting Kmc X10SL gold
Nog een vraagske. De maat van m'n BB is 73X113 (zoals aangegeven op de website van Turner) kan ik mijn kettinglijn verbeteren van mijn 2X9 door een BB te monteren van 73X110 ?
Grtz
- Chimaera
- Mountainbiker
daar vreesde ik eigenlijk ook al voor, toch nog een mailke gestuurd naar dave turner himselfIPPE wrote:Ik denk dat uw voorderailleur dan te ver naar binnen zwenkt waardoor het schakelen van uw klein naar middenblad te zwaar verloopt, bij mij toch.Ge moet dan over het scharnierpunt geraken.Moeilijke uitleg voor iets simpel.
Laat is iets weten als ge een antwoord krijgt.Chimaera wrote:daar vreesde ik eigenlijk ook al voor, toch nog een mailke gestuurd naar dave turner himselfIPPE wrote:Ik denk dat uw voorderailleur dan te ver naar binnen zwenkt waardoor het schakelen van uw klein naar middenblad te zwaar verloopt, bij mij toch.Ge moet dan over het scharnierpunt geraken.Moeilijke uitleg voor iets simpel.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker