Zo 18/07/2010 Wijgmaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Wicked_Uncle_Ernie
Mountainbiker

Post by Wicked_Uncle_Ernie »

Goede organisatie. Afpijling en bevoorading in orde. Warme douches.
Schitterend weer en een kurkdroog, snel parcours.
Meer moet dat niet zijn.

Met 3 man gestart. 2 man een lekke band. Diezelfde 2 man een lichte en een iets zwaardere valpartij.
En de derde die niet wilde onderdoen en het nodig vond om in een enorm grote plas te gaan leren zwemmen met fiets en al. :lol:
Jammer dat dat niet op film vastligt ...
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

Willy D wrote:wat vinden jullie van een ardennes trophy of raid des hautes fagnes als dit een fantastische toer was?
Ok, redelijk wat off-road, maar voornamelijk veldwegen, af en toe een boske! (ok, 't kan nie elke week hoogmis zijn)

MAAR: zelden zo'n onnozelaars op ne velo gezien zoals vandaag. Zelden zo dikwijls mezelf opzij moeten smijten om niet in een grachtje of tegen nen borduur gedrumd te worden.
We zullen het maar op het warme weer houden zekers of was de roep naar de leffe te groot?

Soit, met de velo op en af gereden ... 't zijn de uren die tellen 8)
Alles beoordelen naar de mogelijkheden van de streek, Willy. Ik doe de Ardennen tweewekelijks aan. De tochten daar zijn idd van een ander kaliber. Toch verdiende deze organisatie een pluim.

En wat betreft het drumwerk: laat genoeg vertrekken!
mv212
Mountainbiker

Post by mv212 »

WTC De Biekes dankt alle 1311 deelnemers aan haar jaarlijkse MTB-zomertoertocht.

Ps:Op het parkoers werd een kleine geldbeugel met 2 sleutels in gevonden.
De eigenaar kan dit afhalen vanaf maandagavond in ons clublokaal café 't Schuurke te Wakkerzeel.
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

dirk999bis wrote:de rush van stal gehaald voor de laatste testtraining voor de vasasport transalp volgende week.
Zeer leuk ritje , wel enkele keren pijltje gemist, zodat ik op 64km en een avg van 21,4 uitkwam.
Ook zeer content dat ik deze maal wel die leuke klim in het park voor de eerste bevoorrading ben bovengeraakt.
Na de 2de bevoorrading was het soms wel filerijden..maar dat nemen we er graag bij.
Prachtig weer ook.
Een blijvertje, hier komen we graag terug ( bevoorradingen ook perfect)
ps hoop dat het niet te ernstig was met die 2dames in één van de holle weg afdalingen (hulp was reeds onderweg wisten ze te vertellen)
Schouder uit de kom, op spoed terug in de kom gezet en minstens 4 weken revalidatie.... zomer-mtb wel naar de ...... Maar al een geluk dat het niet erger is.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Der zijn foto's gepakt int de beklimming naast het park, waar vinden we die?
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Vond het een mooie tocht zoals altijd, heb zelfs een paar nieuw wegskes ontdekt.
Van thuis vertrokken en maar de 44 km gedaan om terug thuis te komen met 65 km op de teller, genoeg om terug op te bouwen.
Paar keer moeten passen bergop en de schrik van mijn tuimelpartij 4 maand geleden zit er voorlopig toch nog wat in. Bergaf dan ook in veiligheidsmodus gereden, hopelijk in niemand zijne weg. :wink:
Pijlen, eten en drinken was allemaal dik in orde voor mij.
Alleen die hond die in het midden van de weg lag te liggen onder aan een afdaling was wel even schrikken, hopelijk is er niemand over gevallen.
Na het gebruikelijk pintje met een goed gevoel terug naar huis gereden om op TV anderen te zien zweten in den bergop.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

kindjes bij de grootmoeder en gewoon door de wekker geslapen (mijn natuurlijke wekkertjes zijn idd krachtiger). Geen Malmedy dus, wel Wijgmaal.

Gewoon een goede tocht, de eerste km's uitgezonderd: niet meer , niet minder. 62 km (avs 22,6).
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

jaro wrote:Vond het een mooie tocht zoals altijd, heb zelfs een paar nieuw wegskes ontdekt.
Van thuis vertrokken en maar de 44 km gedaan om terug thuis te komen met 65 km op de teller, genoeg om terug op te bouwen.
Paar keer moeten passen bergop en de schrik van mijn tuimelpartij 4 maand geleden zit er voorlopig toch nog wat in. Bergaf dan ook in veiligheidsmodus gereden, hopelijk in niemand zijne weg. :wink:
Pijlen, eten en drinken was allemaal dik in orde voor mij.
Alleen die hond die in het midden van de weg lag te liggen onder aan een afdaling was wel even schrikken, hopelijk is er niemand over gevallen.Na het gebruikelijk pintje met een goed gevoel terug naar huis gereden om op TV anderen te zien zweten in den bergop.
Hij bleef gelukkig schoon liggen... 'k reed er ook nogal dicht tegen.
Had zijn snuit niet willen pletten. [-X

Bij sommige afdalingen was 't toch uitkijken om niet in die sporen te belanden.

Voor de rest van de tocht werd hier alles al gezegd... was weeral de moeite en zeker ene om aan te stippen volgend jaar.
Organisatie dik in orde.

Ah ja ... nog eentje.... hoe komt het toch altijd dat de vrouwendouches meestal koud zijn en bij die mannen de stoom uit hun kleedkamers komt?
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

Dacuba wrote:Der zijn foto's gepakt int de beklimming naast het park, waar vinden we die?
Stond er een fotograaf van in't begin?
Ik heb nergens een fotograaf gezien...
lukke
Mountainbiker

Post by lukke »

Willy D wrote:MAAR: zelden zo'n onnozelaars op ne velo gezien zoals vandaag. Zelden zo dikwijls mezelf opzij moeten smijten om niet in een grachtje of tegen nen borduur gedrumd te worden.
We zullen het maar op het warme weer houden zekers of was de roep naar de leffe te groot?
'k Ben dus niet alleen die dat vond. Bergaf vliegen en duwen roepen en tieren en bergop stilstaan... jong jong Vooral diene die riep 'kunde gij niet zien' awel nee ik kan niet goed zien. Die mensen bestaan en tot uw grote spijt die rijden ook graag met de vlo. Misschien kan je toertochten organiseren waar minder goed zienden niet mee mogen rijden. Het doet me denken aan een klein manneke met een snorreke. . .
Post Reply