Zo 18/07/2010 Aalter-Brug

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Feel Lucky Punk
Mountainbiker

Post by Feel Lucky Punk »

vraagje: ligt het parcours er droog bij in de bossen (na onweersbuien deze week) ? moet m'n gloednieuwe schijfremmen nog inrijden en dan is modder uit den boze ... volgens ...
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Yep..buiten een paar plasjes ligt het droog..

c
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Mooie foto's!!

Merci
Stallone
Mountainbiker

Post by Stallone »

Gistermorgen kwart na 8 aangezet voor toerke van 85km. Gestart in de regen, ma erna viel het weer heel goed mee. Waren binnen in 3uur, allé ik int wiel van mijne bikepartner... :drunk:
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Ik ben hier op zaterdag 9.30 van start gegaan. De eerste km in de regen, maar spoedig klaarde de hemel op en gingen de regenjasjes in de rugzak.

Aan de eerste splitsing verkeerd gereden en bijgevolg stonden we na een dikke 30 km weer aan de start. Na de splitsing een bordje zetten met de tekst "u volgt ... km" ware welkom. Blijkbaar hadden nog wat mensen wat last van de bepijling, ik kan er wel inkomen, het was constant goed uitkijken.

We hebben dan maar van de nood een deugd gemaakt en zijn nogmaals vertrokken voor de lus van 30 km.

Na afloop was ik wel nog wat ontgoocheld toen we de "douches" opzochten. Op onze vraag waar de douches waren kregen we een plastieken kom aangereikt.
We hebben de après maar zo gelaten en zijn ons thuis gaan douchen.

Geef mij om in de omgeving van Aalter te rijden dan toch maar de organisaties van Lotenhulle en Knesselare.
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

gisteren ook geweest voor ons was deze tegenvaller vorige in aalter stukken beter !
iemand tegen gekomen van inrichters onderweg vroeg hoe het was met bepijling (wij vonden die ondermaats ) moet zeggen was alles behalve vriendelijk :oops:
cubegirl
Mountainbiker

Post by cubegirl »

Inderdaad mooie foto's !

Altijd leuk als je er een souvenir kan aan overhouden.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Deze zonnige zondagmorgen aangezet rond half negen,en t'was toen nog zeer rustig aan de brug daar!
Even na achten was er nog plaats genoeg op 100m van het inschrijfzaaltje,mij wel bekend uit een vroeger fietsverleden.
Heb me niet laten afschrikken door enkele negatieve berichten over de bepijling en zelf geoordeeld.
Aan de inschrijf werd er me al vlug duidelijk gemaakt waar het uitkijken was op de bruggen om de juiste weg te volgen.
Geen noemenswaardige problemen gehad,die gele pijlen zijn niet echt mijn ding maar het viel eigenlijk nog goed mee!
Toch gevraagd aan de crew om ze toch ietsje aan te passen met een tweede kleur op de punt!
Het 85 km parcours viel eigenlijk zeer goed mee met toch behoorlijk wat single-tracks en enkele zeer mooie privé-passages! =D>
Wel een snelle rit ondanks de vele draai-en keer stukken en enkele stukken op en af de vaartdijken.
Denk dat de mannen in form hier wel tegen 27 a 28 avs rondvliegen??
Maar den dezen heeft het onder de 25 gehouden om
nog wat te kunnen genieten van de mooie bosrijke omgeving! :wink:
Goede bevooradingen,maar een propere waszaal met een basic emmer warm water was voor sommigen al te minnetjes!! #-o
Uiteindelijk komen we toch om fietsen en in de zomer hebben we bijna geen last van modder en koude,zodat een douche niet persé hoeft!
Voor mij alvast een geslaagde TT die toch veel meer bikers verdiende!
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Hier zondag ochtend gestart voor de tweede tt van het weekend.
Aanvankelijk van plan om de langste afstand te kiezen maar net voor het vertrek de verleidelijke uitnodiging gekregen om te gaan aperitieven en daarop aansluitend een bbq-tje :drunk: :drunk: ( tja ne mens moet keuzes maken hé )
Samen met Anglo Boy Peter op pad en vanaf de eerste meters voelde ik al dat de beentjes niet 100 % gerecupereerd waren van mijn exploten op zaterdag...dus was het vnl mijne ploegmaat die op kop te vinden was. :oops:
Zelfs een lekke band van Peter veroozaakt door een verdwaalde nagel, kon de pret niet drukken.
Echt mooi traject met voor elk wat wils...veel off-road, zoef-stroken, beetje draaien en keren en met het schitterende weer was het echt wel supervoormiddag.
Aangekomen na 65 km met 25 gemiddeld op de teller en met leegloper van mijn compagnon....en toen kregen we ineens dorst :drunk:
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

zwiebertje wrote::wink:
Goede bevooradingen,maar een propere waszaal met een basic emmer warm water was voor sommigen al te minnetjes!! #-o
In Sinaai was het nog minder #-o , geen water, geen kommetje :(
"Back to basic" is al eens leuk, maar niks is niks hé!
Post Reply