Roel Paulissen betrapt en stopt ermee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

Reteip123 wrote:
Jolyrodger wrote:
alfa75 wrote: bordjes hebben er altijd gestaan in alle formaten.nu hebben ze die weer eens vernieuwd.no big deal!
het is prive terrein maar ik wil maar zeggen
dat het raar is om daar nu mee af te komen. dit is iets wat je toch langer weet als het waar zou zijn en niet mee afkomt na dit nieuws. [-X

maar ja, de organisatie weet ook wel dat het nu zeer moeilijk wordt om
de GP te organiseren en zeker omdat het zijn naam draagt #-o tis zowiezo al naar de klote.
dan maar steken op de prive eigenaar hé =D> het is geweten dat die moeilijk doet maar heeft altijd een uitzondering gemaakt voor het grote evenement.
Ik heb er al meer dan 4 maand weet van dat er problemen zijn om de Gp RP dit jaar te organiseren in Winterslag. Dit heeft te maken met het feit dat het contract van Limcoal, ik denk, volgend jaar afloopt en zij de terril in een vlekkeloze toestand moeten afstaan, en omdat dat met het organiseren van de GP niet mogelijk is, en omdat Genk hierover geen toegevingen wou doen was er geen onderling akkoord mogelijk.
Men heeft nog gedacht om naar de terril van Waterschei te verkassen, maar daar zijn helemaal geen accomodaties.
Het een heeft dus niets met het andere te maken, neem het van mij aan.
Hoe zit het nu met de terril winterslag? Moogt ge der op of nie? De laatste keer dat ik er ben geweest ware ze ook aan het werken. Alleen kon ik totaal niet zien wat ze bezig waren.
in principe niet maar iedereen doet het toch? zoals doping .....het mag niet maar iedereen doet het toch. gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt :-D :lol: maar dat is geen probleem want er is geen controle :wink:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

Wat Roel betreft.. hij heeft al die jaren wel bewezen, een toprenner te zijn. Kheb hem als jonge belofte in zijn eerste wedstrijden zien rijden, en het was meteen duidelijk dat die een berg talent beschikte. Er werden toen al wat gerenomeerde namen door hem naar huis gefietst. Het is niet zomaar geweest dat men hem direct oppikte en hem in een goed gestructureerd team zette (american eagle) waar nogal wat kleppers reden.
het is onder de gordel van sommigen, om hem op de laatste gegevens helemaal af te kraken.
zijn rijkgevulde carriere ... slechts een kleine groep is dat gegeven.
er mag gerust respect voor getoond worden.

ook al zijn er mensen die hem niet zo moeten....

zelf vond ik dat hij altijd wat uitstraling miste, eerder wat in zichzelf gekeerd... de laatste paar jaren is dat wel gebeterd, waardoor hij toch meer de camera naar zich toetrok.
Maar misschien was dat net zijn kracht (zie Evans maar is..)....heb wel zeer veel respect voor wat hij gerealiseerd heeft. Zelfs al is de kans dat er een fout gemaakt is.... dat doet geen afbreuk aan wat hij al gerealiseerd heeft.

anyway... moge het een beetje goed verlopen voor hem, en hij zo snel mogelijk de draad oppakt en nadenkt wat hij nu wil gaan doen.
En dat ze in Italie hem gerust laten...al vrees ik ervoor....
scalpel 1
Mountainbiker

Post by scalpel 1 »

hij reed me 20 jaar geleden al het snot voor mijn ogen.
toe reed hij nog voor pirana.

laten we eerst maar eens afwachten voor iemand direct af te schrijven.

gr scalpel 1
Silverbol
Mountainbiker

Post by Silverbol »

Spijtig maar wat hij zegt van een vervuild product kan goed zijn .

Zelf zit ik ook op bodybuilding forum's en er zijn al veel producten uit de handel genomen omdat ze achteraf doping bevatte .
Word erin gestopt zodat hun product ongekende prestatie levert voor een "clean" product maar na ondezoek blijkt er gewoon miniem doping in te zitten .
Voorbeeld hiervan is "jungel warfare " was een wonder product tot na uitvoerige tests bleek dat er gewoon minieme hoeveelheden dianabol in zaten .

En dat hij meteen zijn fiets aan de haak hangt tja hij is de 30 al gepasseerd. Schorsing van 2 jaar ofzo dan nog terug komen [-X vergt teveel denk ik .
Spijtig maar het is nu eenmaal zo .
Fozzie
Mountainbiker

Post by Fozzie »

buffel wrote: BTW walg nog maar is van nys op GVA heeft hij al geuit de overwinning op het BK zal minder zoet smaken nu. Ik hoop da em met zenne belachelijke smoel tegen nen boom rijdt nu se!
In het nieuwsblad zegt Nys: "ALS ik belgisch kampioen word, zal de overwinning minder zoet smaken".
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Fozzie wrote:
buffel wrote: BTW walg nog maar is van nys op GVA heeft hij al geuit de overwinning op het BK zal minder zoet smaken nu. Ik hoop da em met zenne belachelijke smoel tegen nen boom rijdt nu se!
In het nieuwsblad zegt Nys: "ALS ik belgisch kampioen word, zal de overwinning minder zoet smaken".
Roel was dan ook zijn meest geduchte tegenstander hé, tja jammer maar helaas.

MaC'Red 8)
RS
Mountainbiker

Post by RS »

Sunn Xtreme wrote: Je laat wel uitschijnen dat je op de hoogte bent, tot nu toe heb je vooral lucht geblazen, sorry.
Ach, in het land der blinden is eenoog koning...
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

Ik blijf naief.
Laat ons eerst wat afwachten om hem ineens een dopingzondaar te noemen.
Waarom zou hij nu ineens doping nemen?
Voor dat Belgisch kampioenschap toch niet.Hij heeft al zoveel bewezen.
scelter
Mountainbiker

Post by scelter »

Dacuba wrote:Pfffff :cry: :cry: :cry:

3x rade wie nu belgisch kampioen mtb wordt... :evil:
verkeerd gedacht kerel ;)
Kr1stof
Mountainbiker

Post by Kr1stof »

buffel wrote:BTW walg nog maar is van nys op GVA heeft hij al geuit de overwinning op het BK zal minder zoet smaken nu. Ik hoop da em met zenne belachelijke smoel tegen nen boom rijdt nu se!
GVA verwijst zelf naar Het Nieuwsblad waarin onder andere staat: 'Maar als ik zondag het BK win, zal die titel niet smaken zoals hij hoort te smaken.'
Maar ge zult nu wel in uw nopjes zijn, want hij is gevallen en moeten opgeven.
Toch triestig hoe elke gelegenheid weer goed is om op Nys te liggen melken e... :roll: Maar wie wordt er nu gepakt op doping??
Last edited by Kr1stof on Sun 18 Jul 2010 16:32, edited 1 time in total.
Post Reply