Roel Paulissen betrapt en stopt ermee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Simp wrote:Tof dat je gelooft in Valverde's onschuld, maar ik denk niet dat jij het volledige dossier Fuentes op je bureau hebt liggen.
Jij wel?
Een moordenaar is onschuldig tot schuld bewezen wordt (en krijgt zijn loon doorbetaald tot schuld bewezen is),
waarom zou dat voor een sporter anders zijn?

Erger nog, een paar jaar geleden was een bekende tennister tegen de lamp gelopen buiten competitie,
maar niet geschorst net omdat het een buiten competitie controle was...
4 maten, 6 gewichten ofzoiets?
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

alfa75 wrote:
WIP wrote:
alfa75 wrote:GP Roel Paulissen wordt afgelast........... :cry:
Het ene slechts nieuws heeft echter niets met het andere te maken. De eigenaar van de terril, Limcoal, verleent niet langer haar medewerking. Derhalve kan de stad Genk ook geen vergunning meer afleveren en zal de GP dit jaar niet plaatsvinden.

slecht nieuws maar sorry hoor, daar komen ze net nu mee af ????????
wie gelooft dat nu??? [-X [-X
ja watte #-o
Klopt wel, ben vorige daar gaan trainen en stond vol met plaatjes, verboden toegang :cry: :cry:
bordjes hebben er altijd gestaan in alle formaten.nu hebben ze die weer eens vernieuwd.no big deal!
het is prive terrein maar ik wil maar zeggen
dat het raar is om daar nu mee af te komen. dit is iets wat je toch langer weet als het waar zou zijn en niet mee afkomt na dit nieuws. [-X

maar ja, de organisatie weet ook wel dat het nu zeer moeilijk wordt om
de GP te organiseren en zeker omdat het zijn naam draagt #-o tis zowiezo al naar de klote.
dan maar steken op de prive eigenaar hé =D> het is geweten dat die moeilijk doet maar heeft altijd een uitzondering gemaakt voor het grote evenement.
Ik heb er al meer dan 4 maand weet van dat er problemen zijn om de Gp RP dit jaar te organiseren in Winterslag. Dit heeft te maken met het feit dat het contract van Limcoal, ik denk, volgend jaar afloopt en zij de terril in een vlekkeloze toestand moeten afstaan, en omdat dat met het organiseren van de GP niet mogelijk is, en omdat Genk hierover geen toegevingen wou doen was er geen onderling akkoord mogelijk.
Men heeft nog gedacht om naar de terril van Waterschei te verkassen, maar daar zijn helemaal geen accomodaties.
Het een heeft dus niets met het andere te maken, neem het van mij aan.
RIBI
Mountainbiker

Post by RIBI »

Spijtige zaak dat is zeker. Op alle gebied eigenlijk.
Als prof sporter is een onderdeel van zijn beroep,zich clean te houden. Dus kennis van produkten en suplementen is daar bij. Het is ook onwaarschijnlijk dat op dat niveau, met de medische begeleiding,men niet op de hoogte is en men zomaar wat naar binnen speelt (bij manier van spreken).
Aan de toog, na een ontspannen ritje kun je bij vele "wielertoeristen" de meest gekende en gebruikte medicatie met hun werking vernemen. Wat gaat er dan op het hoogtse niveau dan de ronde.
Bij mij moeten ze niet afkomen dat ze het niet wisten. Maarja ze moeten toch iets zeggen.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Cannondale heeft hem ook al laten vallen als ne baksteen.
-- Olympus --
Mountainbiker

Post by -- Olympus -- »

Simp wrote:... Komt voor bij misschien 0,01% van de wereldbevolking, heeft niks te maken met verkeerde procedures of wat dan ook. De epotest is naderhand ook aangepast, dus zo onwillig als jij het voorstelt lijken ze toch niet te zijn bij het WADA.
Alvorens iemand te veroordelen kunnen ze beter zien dat hun test 100% waterdicht is zonder één uitzondering. Als Beke geen geld had was zijn carriere kapot (gebleven). Het WADA had in geval beke een defitge schadevergoeding moeten betalen aan hem voor de onterechte schorsing, bij mijn weten nooit gebeurd.
Ik ben voor alle tests, hoe mee hoe beter, maar geval beke heeft getoond dat de tests soms nog niet op punt staan (hetgeen ten koste gaat van de sporter en dat zou niet mogen). Wat overigens niks met Roel te maken heeft.
RS
Mountainbiker

Post by RS »

Sunn Xtreme wrote:
RS wrote:Simpele zaak, wie clomid zegt, zegt in één adem deca-durabolin (probeer het vooral niet te begrijpen :wink: )... Wellicht een beetje misrekend in de klaring van de clomid, dikke pech, jammer van de indianenverhalen over verontreinigde voedingssupplementen :^o
clomid en deca durabolan zijn 2 totaal verschillende producten.
in de body building wereld gaan die hand in hand (het een om 6 weken lang te 'groeien', dan volgt het andere om eigen hormoonproductie weer te gaan stimuleren.
en men hoeft niet eens deca te gebruiken.... clomid word ook bij een hormoonkuur zonder deca toegepast bij die opblaaspoppen die massaal bij een dopingcontrole gaan lopen (remember het BK in 2009, dat was lachen)

en er zijn wel degelijk 'vervuilde' supplementen. probleem is dat het zeer moeilijk uit te vissen is welk wel en welk niet vervuild is, omdat het gamma dat je internationaal voorkrijgt, verschrikkelijk groot is.
Toch nog wat bijschaven aan die kennis van je rond die producten vooraleer je grootse uitspraken doet... Wat je uitlatingen over injecteerbare ijzersupplementen betreft in hogere quote, zijn die verboden ja? Me dunkt van niet. Anyway, laten we daar een filosofische (volledig off-topic) bedenking bij maken, als je al met zulke dingen moet beginnen, bots je dan al niet tegen de limiet van je lichaam?
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="_alain_"][quote="Simp"]Tof dat je gelooft in Valverde's onschuld, maar ik denk niet dat jij het volledige dossier Fuentes op je bureau hebt liggen.[/quote]Jij wel?
Een moordenaar is onschuldig tot schuld bewezen wordt (en krijgt zijn loon doorbetaald tot schuld bewezen is),
waarom zou dat voor een sporter anders zijn?

Erger nog, een paar jaar geleden was een bekende tennister tegen de lamp gelopen buiten competitie,
maar niet geschorst net omdat het een buiten competitie controle was...
4 maten, 6 gewichten ofzoiets?[/quote]

klopt, en dat is lang niet het enige geval in de tenniswereld.
er worden er wel meer betrapt, vroeger werden ze 'moe en geblesseerd' en verdwenen ze een paar maanden, ter goedkeuring van de tennisfederatie. tegenwoordig gaat dat 'potje dekken' al minder goed.. maar nog te gemakkelijk.

@RS : ja schaaf je maar bij.
Clomid en deca zijn twee totaal verschillende producten, met een verschillende functie, en waarvan het 2e vooral een breedwerkend middel is. Clomid heeft zelfs bij een mens men een normaal werkend hormoonstelsel, maar een zeer beperkte gunstige werking. het zijn de dombo's die geloven dat bij gebruik, op korte tijd het hormoonpeil fors stijgt. De kans op bijwerkingen daarentegen, is wel een pak groter.

Jij baseert je op een website voor het achterhalen van een loonlijst.
Als je op de hoogte was en zeker over inside info beschikte, dan was je niet zo dom van daar gaan te zoeken. En er is in het verleden al een naam in de krant gevallen bij 2 zaken die in behandeling waren !!
En ja... te Frankrijk is dat wel degelijk verboden, het toedienen via injectie / intraveneuze weg, zelfs met supplementen. Mocht je opgelet hebben.... supplementeren kan ik Frankrijk enkel via orale weg, gezien het wettelijk kader. het is zelfs in de eerste tourweek nog herhaald geweest ivm de nazorg van serieuze valpartijen en bepaalde medicijnen die daaran verbonden zijn.
ivm de lijsten.... mocht deze allemaal op elkaar afgesteld zijn, dan waren er niet zoveel problemen en misverstanden met atleten en hun begeleiding als ze weer in een ander land zitten.
Je laat wel uitschijnen dat je op de hoogte bent, tot nu toe heb je vooral lucht geblazen, sorry.
Last edited by Sunn Xtreme on Sat 17 Jul 2010 20:28, edited 1 time in total.
alfa75
Mountainbiker

Post by alfa75 »

Jolyrodger wrote: Ik heb er al meer dan 4 maand weet van dat er problemen zijn om de Gp RP dit jaar te organiseren in Winterslag. Dit heeft te maken met het feit dat het contract van Limcoal, ik denk, volgend jaar afloopt en zij de terril in een vlekkeloze toestand moeten afstaan, en omdat dat met het organiseren van de GP niet mogelijk is, en omdat Genk hierover geen toegevingen wou doen was er geen onderling akkoord mogelijk.
Men heeft nog gedacht om naar de terril van Waterschei te verkassen, maar daar zijn helemaal geen accomodaties.
zal wel zeker :roll: zeg, wilt dit zeggen dat de TT van winteslag zonder terril zal zijn?
buffel
Mountainbiker

Post by buffel »

sportorganisaties zijn macho's en haantjes de voorste uiteindelijk zijn het malefiede bedrijfjes waarin de topmannen ook enkel geld willen scheppen. Geen gezichtsverliesleiden en... Armstrong is nooit gepakt maar hij heeft de uci wel voor meer als 150 000 euro gesponsord...

En uiteindelijke elke mountainbiker zal het beamen met enkel hard te kunnen rijden kom je er niet als mountainbiker je hebt ook de techniek het inzicht nodig dus ROEL BLIJFT een groot SPORTER.

BTW walg nog maar is van nys op GVA heeft hij al geuit de overwinning op het BK zal minder zoet smaken nu. Ik hoop da em met zenne belachelijke smoel tegen nen boom rijdt nu se!
Reteip123
Mountainbiker

Post by Reteip123 »

Jolyrodger wrote:
alfa75 wrote:
WIP wrote: Klopt wel, ben vorige daar gaan trainen en stond vol met plaatjes, verboden toegang :cry: :cry:
bordjes hebben er altijd gestaan in alle formaten.nu hebben ze die weer eens vernieuwd.no big deal!
het is prive terrein maar ik wil maar zeggen
dat het raar is om daar nu mee af te komen. dit is iets wat je toch langer weet als het waar zou zijn en niet mee afkomt na dit nieuws. [-X

maar ja, de organisatie weet ook wel dat het nu zeer moeilijk wordt om
de GP te organiseren en zeker omdat het zijn naam draagt #-o tis zowiezo al naar de klote.
dan maar steken op de prive eigenaar hé =D> het is geweten dat die moeilijk doet maar heeft altijd een uitzondering gemaakt voor het grote evenement.
Ik heb er al meer dan 4 maand weet van dat er problemen zijn om de Gp RP dit jaar te organiseren in Winterslag. Dit heeft te maken met het feit dat het contract van Limcoal, ik denk, volgend jaar afloopt en zij de terril in een vlekkeloze toestand moeten afstaan, en omdat dat met het organiseren van de GP niet mogelijk is, en omdat Genk hierover geen toegevingen wou doen was er geen onderling akkoord mogelijk.
Hoe zit het nu met de terril winterslag? Moogt ge der op of nie? De laatste keer dat ik er ben geweest ware ze ook aan het werken. Alleen kon ik totaal niet zien wat ze bezig waren.
Post Reply