Zaten mooie stukjes in (keuneleute vond ik tleukst), maar dacht niet dat het hier zo golvend was, dit met de wind die meestal op kop zat maakte het toch wat uitdagender. Veel baan stuk voor de 2 de bevoorrading (die zeer goed waren
Tot een volgende.
Post by meester biek »
Héhé,de wes wrote:...
.....Het begon goed. Maar toch maar mn shelltenueke aangetrokken en zonder regenjasje naar de start gereden. Daar zag ik enkel sombere gezichten. Wat een beetje te verstaan is. Toch waren mn metgezellen aanwezig. Ook Blackie, samen met Blackie junior en Nico. Doch zij zagen het jammer genoeg niet zitten om met dit weer te starten. Daar onze eigen weerman, Roeselarenoare, zei dat het nog zeker twee uren ging regenen, kozen wij om de 80 km te rijden. ............
......
PS. Blackie, het ging een pak beter dan vorige week zenne.
Post by cowboy peter »
Verleden week ging t goed. Tot aan de paanders en dan ging het licht uit.blackie wrote:Héhé,de wes wrote:...
.....Het begon goed. Maar toch maar mn shelltenueke aangetrokken en zonder regenjasje naar de start gereden. Daar zag ik enkel sombere gezichten. Wat een beetje te verstaan is. Toch waren mn metgezellen aanwezig. Ook Blackie, samen met Blackie junior en Nico. Doch zij zagen het jammer genoeg niet zitten om met dit weer te starten. Daar onze eigen weerman, Roeselarenoare, zei dat het nog zeker twee uren ging regenen, kozen wij om de 80 km te rijden. ............
......
PS. Blackie, het ging een pak beter dan vorige week zenne.
Den dezen heeft idd een beetje gevloekt(aja, ik zag daar een Wes in topconditie en met goede benen)maar!!!! terug thuis kregen we ook hier de vlaag over ons en iets later zijn Nico en ik vertrokken voor een baanritje langs de leie. En dat we 90 km afgebeuld hebben en dan voor de helft dan nog wind op kop... We hebben het geweten. Volgende keer eerst wind op kop
![]()
Dus toch onze kilometerkes en de vrouw was content. Junior is wel niet meer meegereden dan.
Greetz en tot een volgende
PS: ging het verleden week niet goed??
Hey Turfke, we hebben u niet gezien. Jammer.Turfke wrote:Ook vertrokken in de regen deze morgen met de buurman en dit voor de volle 80km.
Vanaf de Keuneleute tot aan de tweede bevoorrading vond ik er nogal wat veel baan inzitten. Enkel de wind en het glooiend parcours maakten het bij momenten lastiger
Vanaf dan vond ik het best een mooi ritje.
De bevoorradingen heb ik blijkbaar gemist want ik ben enkel 3 buffetten tegengekomen![]()
Op het einde ('t begint een gewoonte te worden) verkeerd gereden bij de splitsing 1ste keer 80 en 2de keer 80. Kon mij absoluut niet herinneren hier al gepasseerd te zijn, alwaar voor de eerste 1x 80 gekozen. Na een aantal km gemerkt dat ik terug op hetzelfde parcours zat richting 2de bevoorrading, wegens geen honger dan toch maar de weg gevraagd richting Westrozebeke. In Passendale dan gelukkig terug kunnen aansluiten op het juiste traject en wijselijk gekozen voor de 2x 80km. Vraag me af of dit aan mij lag of een foutje in het parcours.
Na deze misser, nog genoten van de laatste km's en met bijna 90km aangekomen. Paella links laten liggen wegens mijn vrouwtje zelf paella gemaakt, euh ... gehaald bij den GB![]()
Volgend jaar misschien de 110, nu genieten van drie weken vakantie![]()
.
Post by Pashley 24Mhz »
Post by jägermeister »
Post by den wakkere bakker gits »