Zo 18/07/2010 Wijgmaal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mv212
Mountainbiker

Post by mv212 »

barre151 wrote:weet er iemand de staat ven het parcour of het echt kurkdroog is of op wat plaatsen vettig is? dan moet ik andere banden steken die michelin schuiven vrij hard bij vettige ondergrond
Parkoers is helemaal afgepijld, ondergrond droog tot zeer droog, hier en daar een plas. Andere banden steken zal niet nodig zijn of het zou deze nacht nog veel moeten regenen.
Scottusa
Mountainbiker

Post by Scottusa »

kga ook afkomen voor de 60 , en kom met vlo'ke naar ginder en terug dat ik er nog een 70tal km bij heb
:bounce: :bounce: 8)
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

rubber-12 wrote:
Chimaera wrote:ik zal der ook zijn met de flux ;-), iemand zin om mee te rijden ? alleen is maar alleen hé
Ik vetrek rond 9:30 met een Flux :wink: voor de 60 km.
Snelheid zal niet fameus zijn, na een opmeetsessie woensdag is mijn zitpositie danig veranderd en mijn beentjes hebben er wat moeite mee.
fout , fout , :roll: #-o midden in t seizoen ?? laten opmeten , is anders dan s winters ...
k zou m gewoon terugzetten :lol: :lol:
rubber-12
Mountainbiker

Post by rubber-12 »

wardje wrote:
rubber-12 wrote:
Chimaera wrote:ik zal der ook zijn met de flux ;-), iemand zin om mee te rijden ? alleen is maar alleen hé
Snelheid zal niet fameus zijn, na een opmeetsessie woensdag is mijn zitpositie danig veranderd en mijn beentjes hebben er wat moeite mee.
fout , fout , :roll: #-o midden in t seizoen ?? laten opmeten , is anders dan s winters ...
k zou m gewoon terugzetten :lol: :lol:
In de winter ben ik wat kleiner door de kou #-o .
Ik voelde dat er iets niet klopte, enfin, een maand pijn lijden is ook zo erg niet. Maar nadien hé ... als je braaf bent mag je dan in mijn wiel hangen :lol: .
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Ik was aan het twijfelen tussen deze en malmedy maar 700hm is ook al nie slecht en is 40min (enkel) minder in de auto.
Jammer dat er geen bewaakte fietsparking is, ik kom alleen en heb juist ne nieuwe fiets, ik zal maar een slot meenemen om hem aan de inschrijvingen aan ne paal vast te hangen.
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

rubber-12 wrote:
Das altijd leuk, twee turners samen op pad, bij mij zal't ook nie fameus zen zenne. Tis een half jaar geleden dak nog deftig gemountainbiked heb :oops: Hopelijk is die 60km dan nie direct teveel van't goede :-?
IPPE
Mountainbiker

Post by IPPE »

Chimaera wrote:
rubber-12 wrote:
Das altijd leuk, twee turners samen op pad, bij mij zal't ook nie fameus zen zenne. Tis een half jaar geleden dak nog deftig gemountainbiked heb :oops: Hopelijk is die 60km dan nie direct teveel van't goede :-?
Lap,'t ziet er naar uit dat de volledige Turner-famillie van België in Wijgmaal gaat rondrijden =D> .Tot morgen :wink: .
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

is de eerste Turnermeeting dan al een feit ;-)
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Wij zitten morgen in Malmedy, dus geen TT voor ons. Ons Jefke Luyten naar een nieuwe kampioenetrui roepen!
crazy rush
Mountainbiker

Post by crazy rush »

kom ook af breng crazy bull mee =D>
eens zien of dien bull ook berg op kan
:lol:
Post Reply