Parkoers is helemaal afgepijld, ondergrond droog tot zeer droog, hier en daar een plas. Andere banden steken zal niet nodig zijn of het zou deze nacht nog veel moeten regenen.barre151 wrote:weet er iemand de staat ven het parcour of het echt kurkdroog is of op wat plaatsen vettig is? dan moet ik andere banden steken die michelin schuiven vrij hard bij vettige ondergrond
Zo 18/07/2010 Wijgmaal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
fout , fout ,rubber-12 wrote:Ik vetrek rond 9:30 met een FluxChimaera wrote:ik zal der ook zijn met de flux, iemand zin om mee te rijden ? alleen is maar alleen hé
voor de 60 km.
Snelheid zal niet fameus zijn, na een opmeetsessie woensdag is mijn zitpositie danig veranderd en mijn beentjes hebben er wat moeite mee.
k zou m gewoon terugzetten
- rubber-12
- Mountainbiker
In de winter ben ik wat kleiner door de kouwardje wrote:fout , fout ,rubber-12 wrote:Ik vetrek rond 9:30 met een FluxChimaera wrote:ik zal der ook zijn met de flux, iemand zin om mee te rijden ? alleen is maar alleen hé
voor de 60 km.
Snelheid zal niet fameus zijn, na een opmeetsessie woensdag is mijn zitpositie danig veranderd en mijn beentjes hebben er wat moeite mee.![]()
midden in t seizoen ?? laten opmeten , is anders dan s winters ...
k zou m gewoon terugzetten![]()
Ik voelde dat er iets niet klopte, enfin, een maand pijn lijden is ook zo erg niet. Maar nadien hé ... als je braaf bent mag je dan in mijn wiel hangen
- Chimaera
- Mountainbiker
Das altijd leuk, twee turners samen op pad, bij mij zal't ook nie fameus zen zenne. Tis een half jaar geleden dak nog deftig gemountainbiked hebrubber-12 wrote:Ik vetrek rond 9:30 met een FluxChimaera wrote:ik zal der ook zijn met de flux, iemand zin om mee te rijden ? alleen is maar alleen hé
voor de 60 km.
Snelheid zal niet fameus zijn, na een opmeetsessie woensdag is mijn zitpositie danig veranderd en mijn beentjes hebben er wat moeite mee.
Lap,'t ziet er naar uit dat de volledige Turner-famillie van België in Wijgmaal gaat rondrijdenChimaera wrote:Das altijd leuk, twee turners samen op pad, bij mij zal't ook nie fameus zen zenne. Tis een half jaar geleden dak nog deftig gemountainbiked hebrubber-12 wrote:Ik vetrek rond 9:30 met een FluxChimaera wrote:ik zal der ook zijn met de flux, iemand zin om mee te rijden ? alleen is maar alleen hé
voor de 60 km.
Snelheid zal niet fameus zijn, na een opmeetsessie woensdag is mijn zitpositie danig veranderd en mijn beentjes hebben er wat moeite mee.Hopelijk is die 60km dan nie direct teveel van't goede
- crazy rush
- Mountainbiker