Roel Paulissen betrapt en stopt ermee
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Wat ge moet denken ??? Gewoon, negeer al dat idool gedoe, 't zijn maar mensen die op hoge niveau ageren, en die met uw geld hun geld "verdienen".....pffffffff alles is corrupt, aanvaard het.uncle sam wrote:gehoord vanavond bij mijne coiffeur ... kstond verstomd![]()
kweet ni wak er van moe denken
Inderdaad, maar wat ik bij het bekennen zeer spijtig vind is da 1 persoon die onmiddelijk bekende in dit kutland zwaar beboet werd. Niet alleen de schorsing maar ook een boete van 60000€ of is iedereen Ben Berden al vergeten. Da ze gestraft worden terecht, maar dan moet men wel alle zondaars over dezelfde kam scheren.Fozzie wrote:Da heb ik bij Meirhaeghe geapprecieerd: direkt toegeven dat hij een fout heeft gemaakt. Geen geleuter van: kweet van niks, tzijn medicamenten voor den hond, der is iets aan het stamperke van den apotheker blijven hangen, enz......
Ma het blijft een triestige zaak natuurlijk......
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ja ja, op de terril van Waterschei, is hij me voorbij gestoken, nu weet ik waaromBASSMAN wrote:Dat zal wel zijn dat ik hem nooit kon volgen.Maar als ge goed kijkt dan zag je dat hij loog,zijn neus werdt steeds langer en langer,die pinoccio.
ik bolde toen op Trappist van Chimay, hij met hormonen van madame
Oké, het is een spijtige zaak, zeker voor de jeugd die naar zo iemand opkijk. Prestaties opkrikken mbv training, licht componeten enz
maar met speciaal diesel
Nogmaals, trek je je niet aan, 't is maar nu een mens zoals u en ik...
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Vergeet het,het zijn imo nog steeds superatleten die maniakaal bezig zijn met hun beroep.Het verschil tussen goed en super wordt gemaakt op artificiële manier,das nu wel duidelijk.Spookvanhetbos wrote:Ja ja, op de terril van Waterschei, is hij me voorbij gestoken, nu weet ik waaromBASSMAN wrote:Dat zal wel zijn dat ik hem nooit kon volgen.Maar als ge goed kijkt dan zag je dat hij loog,zijn neus werdt steeds langer en langer,die pinoccio.![]()
ik bolde toen op Trappist van Chimay, hij met hormonen van madame![]()
Oké, het is een spijtige zaak, zeker voor de jeugd die naar zo iemand opkijk. Prestaties opkrikken mbv training, licht componeten enz![]()
maar met speciaal diesel![]()
Nogmaals, trek je je niet aan, 't is maar nu een mens zoals u en ik...