Roel Paulissen betrapt en stopt ermee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Post Reply
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Dat zal wel zijn dat ik hem nooit kon volgen.Maar als ge goed kijkt dan zag je dat hij loog,zijn neus werdt steeds langer en langer,die pinoccio. :lol:
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

gehoord vanavond bij mijne coiffeur ... kstond verstomd #-o

kweet ni wak er van moe denken :-?
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

uncle sam wrote:gehoord vanavond bij mijne coiffeur ... kstond verstomd #-o

kweet ni wak er van moe denken :-?
Wat ge moet denken ??? Gewoon, negeer al dat idool gedoe, 't zijn maar mensen die op hoge niveau ageren, en die met uw geld hun geld "verdienen".....pffffffff alles is corrupt, aanvaard het.
Fozzie
Mountainbiker

Post by Fozzie »

Da heb ik bij Meirhaeghe geapprecieerd: direkt toegeven dat hij een fout heeft gemaakt. Geen geleuter van: kweet van niks, tzijn medicamenten voor den hond, der is iets aan het stamperke van den apotheker blijven hangen, enz......

Ma het blijft een triestige zaak natuurlijk......
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Fozzie wrote:Da heb ik bij Meirhaeghe geapprecieerd: direkt toegeven dat hij een fout heeft gemaakt. Geen geleuter van: kweet van niks, tzijn medicamenten voor den hond, der is iets aan het stamperke van den apotheker blijven hangen, enz......

Ma het blijft een triestige zaak natuurlijk......
Inderdaad, maar wat ik bij het bekennen zeer spijtig vind is da 1 persoon die onmiddelijk bekende in dit kutland zwaar beboet werd. Niet alleen de schorsing maar ook een boete van 60000€ of is iedereen Ben Berden al vergeten. Da ze gestraft worden terecht, maar dan moet men wel alle zondaars over dezelfde kam scheren. :evil:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

BASSMAN wrote:Dat zal wel zijn dat ik hem nooit kon volgen.Maar als ge goed kijkt dan zag je dat hij loog,zijn neus werdt steeds langer en langer,die pinoccio. :lol:
Ja ja, op de terril van Waterschei, is hij me voorbij gestoken, nu weet ik waarom :-D
ik bolde toen op Trappist van Chimay, hij met hormonen van madame :lol:
Oké, het is een spijtige zaak, zeker voor de jeugd die naar zo iemand opkijk. Prestaties opkrikken mbv training, licht componeten enz =D>
maar met speciaal diesel [-X
Nogmaals, trek je je niet aan, 't is maar nu een mens zoals u en ik...
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Spookvanhetbos wrote:
BASSMAN wrote:Dat zal wel zijn dat ik hem nooit kon volgen.Maar als ge goed kijkt dan zag je dat hij loog,zijn neus werdt steeds langer en langer,die pinoccio. :lol:
Ja ja, op de terril van Waterschei, is hij me voorbij gestoken, nu weet ik waarom :-D
ik bolde toen op Trappist van Chimay, hij met hormonen van madame :lol:
Oké, het is een spijtige zaak, zeker voor de jeugd die naar zo iemand opkijk. Prestaties opkrikken mbv training, licht componeten enz =D>
maar met speciaal diesel [-X
Nogmaals, trek je je niet aan, 't is maar nu een mens zoals u en ik...
Vergeet het,het zijn imo nog steeds superatleten die maniakaal bezig zijn met hun beroep.Het verschil tussen goed en super wordt gemaakt op artificiële manier,das nu wel duidelijk.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

LMTB wrote:
Dacuba wrote:Pfffff :cry: :cry: :cry:

3x rade wie nu belgisch kampioen mtb wordt... :evil:
Jimmy Tielens =D> :bounce:
²
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

als iemand die sneller dan mij eruit vliegt schuif ik weer een plaatsje op naar boven :-D
sta bij deze op de 12549ste plaats op de Belgische rangschikking :drunk: :lol:
Giobiker
Mountainbiker

Post by Giobiker »

allee, strak gaan jullie toch nog allemaal voor de Sven moeten supporteren :lol:
Post Reply