Zo 18/07/2010 Aalter-Brug

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

hondahornet wrote:
Putkop wrote:
pimke wrote:betonboerke denk dat de durf klimmetjes langs de vaart liggen van beernem aan de bootjes je kent het wel groetjes 8)
is da tegenwoordig voor durvers?
Tja ge weet nooit wat ge beneden aantreft, koppelkes die naar de bootjes kijken :wink: , gepensionneerden die de verkeerde afslag genomen hebben en vastzitten #-o , of nog erger (wat ik meegemaakt heb...) een tegenligger [-X .
Durf op mijn leeftijd bijna alles!! Ben nog enkel bang van " god en de grote vaak" !! :evil: :evil:
fonzarelie
Mountainbiker

Post by fonzarelie »

MtbHA8 komt ook af
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

ik heb geen vervoer
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Tja, gemengde gevoelens, het geen van offroad was oké, maar ik had soms het gevoel dat we meer naast dan in de bossen reden. Ivm toelatingen daarvoor weet ik niks, dus dit eerste is onder voorbehoud dan.

Enkele leuke speelstrookjes en vooral die laatste klim langs het water kon ik best wel pruimen, zo danig dat ik 2 x probeerde tot ik er op kon :-D Enkele herders stonden er bij en bleven kijken tot ik en m'n maat er alle 2 op konden :-D

Een regenvlaag bij 20 graden is ook wel aangenaam eigenlijk.
Goh, al bij al dus een leuke voormiddag gehad en op 't laatst nog even wat wielertoeristen uit de wind gezet 8)
Corleone
Mountainbiker

Post by Corleone »

Juist terug van de 45km...die er 55 waren daar
we blijkbaar aan de brug te Beernem zijn verkeerd
gereden.Toen we nog een paar bikers tegenkwamen
met hetzelfde probleem,besloten we te bellen (met
dank aan de persoon met gsm!) naar de organisatie.
Onder de brug was het dus naar rechts..

Buiten het verkeerd rijden vonnek alles inorde en leuk
om te rijden!

Bij deze..bedankt!

c
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Ook net terug uit Aalter. Gestart om 12u30 voor de 65km. Hier ook gemengde gevoelens aan deze tocht 1ste splitsing is wel verwarrend. De 65km moest rechtdoor, na 4 km langs de vaart te fietsen nog steeds geen pijl gezien en terug gekeerd. De splitsing was wel degelijk aan de brug 3 afstanden moesten VOOR de brug weg en de andere 3 NA de brug. Bij het terugkeren van de overbodige km een biker (zoon van een lid uit de organisatie) tegengekomen die ook verkeerd was. Dan samen de tocht verder gereden en nog een paar keer serieus in de remmen moeten gaan.
besluit te weinig pijlen :evil:. Op het einde toch nog leuke speelbosjes voorgeschoteld gekregen. Probleem van de 1ste splitsing gemeld aan de 2de bevoorrading (die in orde was) en ze gingen de splitsing wijzigen voor morgen goed en wel aangekomen met een afstand van 72,5 km en een gem. van 22 km/u.
FlyingP
Mountainbiker

Post by FlyingP »

Rond de middag vertrokken voor de 50km, was te lang geleden wegens kwetsuur, en dus gelukkig geen regen gehad ! Mooi parcour kom zeker terug volgend jaar !

Maar toch een opmerking, er was een zéééér zuinige bepijling en veel verwarrend volgens en een paar collega bikers die ik onderweg tegenkwam.
Dus dit moet echt wel beter volgend jaar volgens mij, oranje is nog steeds het best zichtbaar volgens mij ! Dus misschien een nieuw kleurtje geven en een paar meer hangen en het is een top toertocht mannen !!!! Doe zo verder en neem de opmerkingen van dit jaar mee naar volgend jaar ! Tot volgend jaar !!!
betonboerke
Mountainbiker

Aalter-brug

Post by betonboerke »

Moet zeggen mooi tochtje ,hadden gekozen voor de 85 , hebben ons misreden en hadden maar 79km , door niet goed te kijken.Want in tegenstelling met wat ik lees , was alles toch vrij goed uitgepijld!! En werden alle regels goed nagevolgd( op de pijltjes in het vagevuur bos bv stond op de achterkant alles duidelijk vermeld wat moet : tlfnr, organisatie, en datum) . Want als je al ne keer een tocht georganiseerd hebt dan weet je pas wat er komt bij kijken en ja ,je mag tegenwoordig niet veel meer. Chapeau Willy !! :bounce: :bounce: :bounce: wij hebben er van genoten en komen zekers volgend jaar terug !! =D>
Freewilly
Mountainbiker

Post by Freewilly »

Betonboerke..jij schrijft inderdaad de waarheid..ivm te weinig km wat ik hier lees is omdat men niet de verkeersregels volgt!
Als er gepijld staat op het fietspad moet men niet op de baan fietsen me denkt. Vandaar de verwarring aan de brug in Beernem, voor de splitsing stond duidelijk op 100m splitsing en 2 borden met de afstanden.

Maar weet wel hoe dit gaat...kan niet vlug genoeg gaan..we zijn allemaal gelijk.

Alle pijlen in ander kleurtje steken..ja zo blijft men bezig he

tot op 17 oktober
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

De Goodfellas van Dendermonde hebben ook genoten van dit ritje =D> =D> Ook wij reden op de baan en hebben daardoor ook 10 km te kort :oops: Maar stond inderdaad wel aangegeven :wink:
In de regen vertrokken deze morgend maar eens het zonnetje er door kwam was dit rap vergeten en hebben we 75 km fun gehad =D> =D>

Mooie foto's trouwens die te bekijken zijn op http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/
Post Reply