Roel Paulissen betrapt en stopt ermee

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

Blijkbaar had hij eens zin om in verwachting te geraken... :-D
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Ja ik weet het... Maar ik bedoel dat het op de een of andere manier nog weerlegd of verklaart kan worden...
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Michilio wrote:Ja ik weet het... Maar ik bedoel dat het op de een of andere manier nog weerlegd of verklaart kan worden...
Je geloofd dat zelf toch niet ?? Ze weten nooit van niets,bla bla bla......
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

wie volgt ??
marti
Mountainbiker

Post by marti »

zefii wrote:wie volgt ??
We kunnen misschien een poll beginnen :-D
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

zefii wrote:wie volgt ??
ikke!!

open your eyes guys, topsport heeft NIKS meer met sport maar met GELD te maken, In ALLE sporten word gepakt, de ene sport word gewoon meer gecontroleerd dan de andere!!
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

Tegen beter weten in misschien... geloof ik dat ja. Er zijn voorvallen waarbij er echt over pech of ongeluk kan gesproken worden. Hoewel dat maar een heeeel klein aantal is... blijf ik erop hopen. Al is het maar alleen voor de mtb sport!
vermeulen
Mountainbiker

Post by vermeulen »

En zo wordt de meest verguisde mtb'er meteen ook de beste en de meest gecontroleerde renner van dit land.
Zalig om te lezen dat sommige nog in de onschuld proberen te geloven.
Marc
Mountainbiker

Post by Marc »

Een artikel op wielerland. nl.
Dr. Douwe de Boer een onderzoek gestart naar de mogelijke oorzaak van de aanwezigheid van de stof in het lichaam van Roel Paulissen. ,,Uit de eerste analyses van de laboratoriumrapporten blijkt dat de aangetroffen concentratie van het middel laag is'', aldus De Boer. ,,Het is niet voor de hand liggend dat mannelijke sporters bewust clomifeen gebruiken, omdat het wetenschappelijk bewijs dat het medisch werkzaam is niet stevig genoeg is, laat staan dat bewezen is dat het voordelen heeft voor de sportbeoefening. De WADA database van positieve uitslagen bevestigt dit ook min of meer. Het is wel voor de hand liggend dat mannelijke sporters middels met clomifeen verontreinigde supplementen onbedoeld en onwetend clomifeen tot zich kunnen nemen.” Nadere analyse zal hierover meer duidelijkheid moeten verschaffen. Paulissen is de huidige Belgisch kampioen en tevens wereldkampioen mountainbike marathon

Het zal een technische kwestie worden,de buitenwereld zal verdeeld reageren.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Pfffff :cry: :cry: :cry:

3x rade wie nu belgisch kampioen mtb wordt... :evil:
Post Reply