Roel Paulissen betrapt en stopt ermee
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
cureghempiet
- Mountainbiker
Post by cureghempiet »
als je het wword eens googled kom je automatisch op enkele bodubuildingforums uit en daar is het product toch blijkbaar goed gekend...dan is voor mij de zaak toch duidelijk zenne.
Ciau roel
Ciau roel
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
En bij Cannondale Factory Racing ligt 'm ondertussen ook al buiten :
Cannondale Factory Racing drop Paulissen after positive test
Jammer zeg
Iemand mijne Flash kopen?
Cannondale Factory Racing drop Paulissen after positive test
Jammer zeg
Iemand mijne Flash kopen?
Een spijtige zaak!
Maar ik ga de hoop er nog wat proberen in te houden en wachten op de tegenexpertise. Zoals hij zelf zegt was hij een grote voorstander van de sport zo fair mogelijk te houden en dus alles wat ook maar met doping te maken had was hij radicaal tegen. De reden waarom ik zo hard op die tegenexpertise hoop is dat het anders wil zeggen dat hij ons (zijn fans) jaaaaarenlang voorgelogen heeft..
Maar ik ga de hoop er nog wat proberen in te houden en wachten op de tegenexpertise. Zoals hij zelf zegt was hij een grote voorstander van de sport zo fair mogelijk te houden en dus alles wat ook maar met doping te maken had was hij radicaal tegen. De reden waarom ik zo hard op die tegenexpertise hoop is dat het anders wil zeggen dat hij ons (zijn fans) jaaaaarenlang voorgelogen heeft..
-
cureghempiet
- Mountainbiker
- marti
- Mountainbiker
Re: Roel Paulissen is betrapt op het gebruik van doping
Jawadde je bent nie den enigen die geschrokken is3s wrote: Schrok toch wel serieus, of ben ik nu het naïeve "bleutje"?