T'zal intussen wel hier en daar een meer zijnfocustunerke wrote:echt veel hoogtemeters moet je niet verwachten. Het is wel heeltijd op en neer maar echte bergen zijn er niet é in de streekLieselot1982 wrote:weet er iemand ongeveer de hoogtemeters, en hoe het parcours ongeveer is? Mercikes!Toen we de 30kmverkenden kwam ik op 160 hoogtemeters
De andere afstanden hebben we zonder de gps verkent, daarvan kan ik de hm's niet meedelen
Gisteren lag het parcours er nog redelijk droog bij. Hier en daar een plas.
grts.
Zo 18/07/2010 Westrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
- focustunerke
- Mountainbiker
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
tegen hoe laat? 't zal voor mij wel de 57 of 80 worden. 7u30 of 8u?sliekske wrote:Normaal kom ik deze rijden.
Vertrekken van thuis en de 110 zouden goed moeten zijn voor een 135 km in totaal.
Welke richting gaat de 110 uit?
speelbosjes?
offroad %?
hm's?
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Heb deze nog nooit gereden (normaal op week-end derde we van juli), maar nu zaterdag heel den dag tijd.
Twijfel wel nog tussen deze en Aalter-brug, ongeveer even ver met de auto om er te geraken.
Deze ligt voorlopig in 'pole-position'. Waarom moet ik voor deze kiezen ?
Twijfel wel nog tussen deze en Aalter-brug, ongeveer even ver met de auto om er te geraken.
Deze ligt voorlopig in 'pole-position'. Waarom moet ik voor deze kiezen ?
- thomson biker
- Mountainbiker
Post by thomson biker »
yep
De spetters zullen niet ontbreken bij de buren
zowel zaterdag en zondag
toetoene zoeke zeggen
ps 2° MTB SPETTERTOCHT in de Vijfwegen tweede weekend van oktober!!!! 30km 45 km 68 km en 95 km
De spetters zullen niet ontbreken bij de buren
zowel zaterdag en zondag
toetoene zoeke zeggen
ps 2° MTB SPETTERTOCHT in de Vijfwegen tweede weekend van oktober!!!! 30km 45 km 68 km en 95 km
Last edited by thomson biker on Thu 15 Jul 2010 23:15, edited 2 times in total.
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
t véloken is er voledig klaar voor(en ik ook), cassette hersteld, velg gerecht. Boskantrijders here we come voor den congé in te zetten
.
Ik kom van thuis met de fiets.cowboy peter wrote:tegen hoe laat? 't zal voor mij wel de 57 of 80 worden. 7u30 of 8u?sliekske wrote:Normaal kom ik deze rijden.
Vertrekken van thuis en de 110 zouden goed moeten zijn voor een 135 km in totaal.
Welke richting gaat de 110 uit?
speelbosjes?
offroad %?
hm's?
Laat ons zeggen rond 7u30.