Thnx dude!!!mcoen wrote:yep bevestiging gezien dat je inderdaad ter plaatse voor alle disciplines nog kan inschrijven.n_biker wrote:je zal wel terplaatse nog kunnen inschrijven want nys en paulissen enzo zijn ook niet ingeschreven en die gaan ze tog de start niet weigeren ?
17-18/07 BK Malmedy 4X / DH / XCO / TRIAL
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
- Guy S.
- Mountainbiker
Ik denk dat er veel opgelucht zullen zijn.El Perro Diablo wrote:Thnx dude!!!mcoen wrote:yep bevestiging gezien dat je inderdaad ter plaatse voor alle disciplines nog kan inschrijven.n_biker wrote:je zal wel terplaatse nog kunnen inschrijven want nys en paulissen enzo zijn ook niet ingeschreven en die gaan ze tog de start niet weigeren ?
Maar waarom zetten die F$ç§#NG organisatoren dan "voorinschrijving verplicht" en "deadline inschr. 12 juli" op hun website
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Op de blog van Jean-Luc Rossignon (http://mtbwal.blogspot.com/), zeg maar de Waalse André Coppens voor de MTB, staat hetvolgende:bikerstev wrote:ik denk toch dat de inschrijvingen afgesloten zijn want nys en paulissen staan er ook bij
Information importante :
Si les préinscriptions étaient vivement souhaitées (elles seront les premières servies en matière de ranking), les inscriptions à toutes les 4 disciplines seront toujours possibles sur place.
Maw Voor-inschrijvingen was zeer gewenst, en kan me daar ook iets bij voorstellen ivm de chips, maar ter plaatse inschrijven voor alle disciplines kan nog. Het zou dus geen probleem moeten zijn.
Tenzij de informatie van Jean-Luc foutief is natuurlijk
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
'k Schrijf me wel in onder Sven Nys, kan dieje ook is wa me spectacel showen.