17-18/07 BK Malmedy 4X / DH / XCO / TRIAL
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Welke zever die voorafinschrijving. Vroeger bij het BK dh kwam je toe, en schreef je je in, punt.
Dus als je nu geen pc hebt kan je je niet inschrijven en kan je zoiezo niet meedoen.
Dus als je nu geen pc hebt kan je je niet inschrijven en kan je zoiezo niet meedoen.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Van boven naar beneden!!! Beetje gelijkaardig gelak die in Houffa.ATEGEV wrote:Weet iemand hoe 'de' afdaling op het XCO-parcours er bij ligt???
- Guy S.
- Mountainbiker
Verleden week donderdag was het glad door de uitgedroogde "rommel" op de harde ondergrond volgens de mannen van de club, maar ondertussen kan dat weeral veranderd zijn natuurlijkATEGEV wrote:Weet iemand hoe 'de' afdaling op het XCO-parcours er bij ligt???
- ATEGEV
- Mountainbiker
Alleen de beruchte afdaling baart me zorgen. Droog een stukje cake, maar ze heeft niet veel water nodig om verraderlijk te worden, vooral omdat de ondergrond gekneed wordt door de stappers.
Maar ja, mopperen heeft toch geen zin, we zullen ze moeten pakken gelijk ze komt. Ga er morgen trainen. Indien ik ergens kan meesurfen laat ik iets weten over de staat.
Maar ja, mopperen heeft toch geen zin, we zullen ze moeten pakken gelijk ze komt. Ga er morgen trainen. Indien ik ergens kan meesurfen laat ik iets weten over de staat.
-
lefty-rider
- Mountainbiker
Post by lefty-rider »
Ik vertrek binnen een uur in brussel naar het parqours, en denk dat ik een ander setje rubber ga meenemen want met de regen die gevallen is zal het ni vanzelf gaan denk ik. Ik laat wel weten wat het zal worden