Power balance

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik denk dat ik zo'n namaak heb want de laatste tijd doe ik niets anders dan vallen mee de velo... 'k Zalt eens aan mijnen andere arm doen... :roll: :lol:
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

ge moogt ma max 6 duvels drinke e man 8)
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Dacuba wrote:ge moogt ma max 6 duvels drinke e man 8)

Dat doe ik al, er kunnen er maar 6 in mijn Camelbak van 2l...
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Dan zijn ze u vergete te vertelle da ge eerst nog in sinterklaas moe gelove eer et pas werkt. :lol:
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

mcoen wrote:
--Jeroen-- wrote:Ik kan aan ééntje komen voor 4 dollar uit Verenigd Koninkrijk.
Maar ik weet niet of deze wel echt is, hoe kan ik dat nou achterhalen. :-D

Zijn de bandjes zoals op onderstaande foto echt met zo het logo zeer licht echt? Op de officiele websites zie je het logo in het bandje zo blauw met geel.
...
Wie heeft er zo ééntje als bovenstaande foto?
Laat maar weten! Thanks
Ik zou opletten met die goedkope dingen. er zijn redelijk wat namaak modellen in omloop. Ken iemand die zo eentje gekocht heeft. Ze zijn zeer goed nagemaakt en je ziet het verschil bijna niet.

Dus opletten met die goedkope aanbiedingen op ebay
De keuze is dus tussen dure echte fake en goedkope fake fake? :roll:
filsdanvers
Mountainbiker

Post by filsdanvers »

Ik denk ook dat dat werkt.
Toen buitenaardse wezens mij hadden meegenomen naar hun zonnestelsel viel het mij op dat elk van hun zo eentje om z'n pols had.
Niet zo bijzonder natuurlijk zou je zeggen, was het niet dat die wezens maar één been hadden.
En... ik heb daar niemand zien omvallen.

Kopen zou ik zeggen.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="freezy"]Ik denk dat ik zo'n namaak heb want de laatste tijd doe ik niets anders dan vallen mee de velo... 'k Zalt eens aan mijnen andere arm doen... :roll: :lol:[/quote]

heeft met aardstralingen te maken... zwaartekracht verzwarend effect. Tegen de grond ben je pas echt in balans... stabieler dan dat moment zal je je nooit meer voelen :P
en met springtij is het pas echt leuk

anderzijds kan je opscheppen dat je lid bent van de Trekkies club (beam me up Scotty)

sommigen omschrijven dit ding als een echte aantrekkingsmagneet op vrouwvolk... snel allen naar de winkel voor een roos bandje :lol:

Met onweer kan je jezelf ook nog verhuren als perfecte bliksemafleider.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

Sunn Xtreme wrote:
freezy wrote:Ik denk dat ik zo'n namaak heb want de laatste tijd doe ik niets anders dan vallen mee de velo... 'k Zalt eens aan mijnen andere arm doen... :roll: :lol:
heeft met aardstralingen te maken... zwaartekracht verzwarend effect. Tegen de grond ben je pas echt in balans... stabieler dan dat moment zal je je nooit meer voelen :P
en met springtij is het pas echt leuk

anderzijds kan je opscheppen dat je lid bent van de Trekkies club (beam me up Scotty)

sommigen omschrijven dit ding als een echte aantrekkingsmagneet op vrouwvolk... snel allen naar de winkel voor een roos bandje :lol:

Met onweer kan je jezelf ook nog verhuren als perfecte bliksemafleider.

:lol: :lol: :lol: :lol: =D>
--Jeroen--
Mountainbiker

Post by --Jeroen-- »

Haha :-)
Ik zie vooral verschil dat aan de onderkant van de "ECHTE" verpakking zo'n blauwe band staat met powerbalance.COM en bij alle goedkope aanbiedingen op ebay zijn de verpakkingen zonder die blauwe band onderaan en staat er powerbalance.NET op.

Ben daarnet eens gaan kijken bij fietsenwinkel, en ja de echte zijn met zo'n blauwe band. 40 euro #-o Zijn sinds 1 juli met 5 euro gestegen omdat ze zo goed verkopen haha. 8)
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

met die van 40e kan je misschien je eigen radiostation oprichten :wink:

beetje onbegrijpelijk dat men zoveel geld kan uitgeven aan een onding zonder enig nut.
Waar het ECHTE EFFECT zuiver in het kopje zit, en niet in een polsbandje.

als vb :
je kan in een wedstrijd je sterkere concurrent zelfs laten opgeven, door beginnen te vermelden dat hij er wat 'raar' uitziet, bleekjes, ziekjes... herhaal zulke zaken regelmatig, en die gaat twijfelen (en twijfelen = geloven in het mentale aspect).. voor je een paar ronden verder bent, geeft die er de brui aan en voelt zich echt niet goed.
OORZAAk : het is in zijn kopje gekropen, terwijl hij wel kerngezond is en fysiek niks mankeert.
idem zo met die bandjes, en andere marketingtoepassingen zoals hier zijn gebruikt.

even repliceren wie dit vooral koopt :
mensen die mentale problemen hebben
sporters uit allerlei diciplines, die zijn zeer vaak op een of andere manier bijgelovig of hechten een extra waarde aan een bepaald iets, dat ze als een soort talisman aanzien
mensen die ontvoert zijn door ufo's
mensen die kortelings gaan ontvoerd worden door ufo's
mensen die al ontvoerd zijn geweest door ufo's (ET PHONE HOME...)
mensen die belangen hechten aan astrologische aspecten , mythes en verhalen, en de 'horoscoop'
mensen die zich alleen voelen
mensen die lichtgelovig zijn, of vrij makkelijk beinvloedbaar, of naief (en soms ook dom)

wie verkoopt dat?
een slimme marketeer die zeer snel rijk wil worden, en daar nog zeer vaak in slaagt ook. Gewoon door iets te brengen wat vooral in het kopje gaat zitten.

wat koopt de klant?
LUCHT.

alternatief :
schrijf even geld over aan eender welke oplichter..is idem eindresultaat.

WAT LEER JE ERUIT?
De mentale kracht is een niet te onderschatten wapen, zeker in de sport.
en mentaal sterk staan, hangt bij velen af door in iets tastbaars te geloven (bv halsketting, een talisman, of andere...)
Terwijl het evengoed zonder zulke dingen kan, zelfs nog beter, want dan ben je ook niet afhankelijk aan dat tastbaar dingetje dat je steeds bij je wil hebben.
Post Reply