Het is zeker te doen, maar dalen met een verende vork gaat toch zoveel beter en beleef je veel meer plezier aan.La-Pierre wrote:Als je een beetje deftig kan sturen en uw techniek dus niet ondermaats is, is het best wel te doen met een vaste vork in de Ardennen.
Een verende geeft natuurlijk meer comfort enzo, maar ondoenbaar is het niet!
Voor uw probleem heb ik jammer genoeg geen raad!
trek 6500-> grote update ( XX )-> KADERBREUK
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Neen, door aan het gouden stelwieltje te draaien. De richting staat er normaal op aangegeven.bram DR wrote:Hoe stel ik die in?RockShark wrote:Zeker dat uw blow off al goed ingesteld staat? Als die bij mijn Reba op laagste stand staat lockt mijn vork ook niet echt.![]()
Bedoel je kabel harder/minder aanspannen?
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Staat nu helemaal naar + gedraaid, de vork blokkeert nu al meer maar nog niet voldoende...RockShark wrote:Neen, door aan het gouden stelwieltje te draaien. De richting staat er normaal op aangegeven.bram DR wrote:Hoe stel ik die in?RockShark wrote:Zeker dat uw blow off al goed ingesteld staat? Als die bij mijn Reba op laagste stand staat lockt mijn vork ook niet echt.![]()
Bedoel je kabel harder/minder aanspannen?
- BramDR
- Mountainbiker
Vorig weekend ketting kapot gereden en daarom besloten om met m'n verjaardag een grote update te doen.
-Shifters worden xx
-voor en achter derrie xx met rode kcnc derrie wieltjes
-10 speed xt cassette 11-36 ( ben van plan om vaak naar de ardenne te gaan)
-2 kmc x10 sl kettingen
- Ik ga van m'n triple crank een double crank maken, kleinste blad wordt ne 28 en middeblad ne 42. Beide bladen zijn van ta specialties.
Dat is het, ben eens benieuwd hoe het gaat zijn met de nieuwe tandwiel verhoudingen en met de 10 speed.
Xx heb ik al uitgebreid kunnen testen en al ondervonden dat het serieus goed/snel/precies schakelt.
Foto's volgen wanneer ik de onderdelen heb, wss zal dat volgende week zijn.
-Shifters worden xx
-voor en achter derrie xx met rode kcnc derrie wieltjes
-10 speed xt cassette 11-36 ( ben van plan om vaak naar de ardenne te gaan)
-2 kmc x10 sl kettingen
- Ik ga van m'n triple crank een double crank maken, kleinste blad wordt ne 28 en middeblad ne 42. Beide bladen zijn van ta specialties.
Dat is het, ben eens benieuwd hoe het gaat zijn met de nieuwe tandwiel verhoudingen en met de 10 speed.
Xx heb ik al uitgebreid kunnen testen en al ondervonden dat het serieus goed/snel/precies schakelt.
Foto's volgen wanneer ik de onderdelen heb, wss zal dat volgende week zijn.