trek 6500-> grote update ( XX )-> KADERBREUK

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

La-Pierre wrote:Als je een beetje deftig kan sturen en uw techniek dus niet ondermaats is, is het best wel te doen met een vaste vork in de Ardennen.

Een verende geeft natuurlijk meer comfort enzo, maar ondoenbaar is het niet!

Voor uw probleem heb ik jammer genoeg geen raad! :wink:
Het is zeker te doen, maar dalen met een verende vork gaat toch zoveel beter en beleef je veel meer plezier aan.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

RockShark wrote:Zeker dat uw blow off al goed ingesteld staat? Als die bij mijn Reba op laagste stand staat lockt mijn vork ook niet echt.
Hoe stel ik die in? :oops:
Bedoel je kabel harder/minder aanspannen?
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

bram DR wrote:
RockShark wrote:Zeker dat uw blow off al goed ingesteld staat? Als die bij mijn Reba op laagste stand staat lockt mijn vork ook niet echt.
Neen, door aan het gouden stelwieltje te draaien. De richting staat er normaal op aangegeven.
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

RockShark wrote:
bram DR wrote:
Neen, door aan het gouden stelwieltje te draaien. De richting staat er normaal op aangegeven.
Staat nu helemaal naar + gedraaid, de vork blokkeert nu al meer maar nog niet voldoende...
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Weer wat veranderd.

- fsa slk carbon stuur
- esi grips
- 1x9 setup

Image

Image
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Ondertusse nog een paar dingen veranderd

- fsa slk stuurpen
- xt crankstel
- eggbeater pedalen
- polar cs400

De marathons gaan bijna beginnen en daarom zou ik eens een onderhoud aan mijn vork willen laten doen, weet er iemand een goed adres in de buurt van Tielt-Winge?
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Vorig weekend ketting kapot gereden en daarom besloten om met m'n verjaardag een grote update te doen.

-Shifters worden xx
-voor en achter derrie xx met rode kcnc derrie wieltjes
-10 speed xt cassette 11-36 ( ben van plan om vaak naar de ardenne te gaan)
-2 kmc x10 sl kettingen
- Ik ga van m'n triple crank een double crank maken, kleinste blad wordt ne 28 en middeblad ne 42. Beide bladen zijn van ta specialties.

Dat is het, ben eens benieuwd hoe het gaat zijn met de nieuwe tandwiel verhoudingen en met de 10 speed.

Xx heb ik al uitgebreid kunnen testen en al ondervonden dat het serieus goed/snel/precies schakelt.

Foto's volgen wanneer ik de onderdelen heb, wss zal dat volgende week zijn.
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

pagina 1 is ook geüpdatet
BramDR
Mountainbiker

Post by BramDR »

Dat worden kosten:
Image
trek-ts
Mountainbiker

Post by trek-ts »

BramDR wrote:Dat worden kosten:
Image
De mijne is op juist dezelfde plaats gescheurd!
Je hebt normaal garantie op het frame.

Trek-ts
Post Reply