sandman bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Proficiat met deze eerste volledige sandman!
Ik vind de kleurencombo van deze sandman wel niet zo mooi. Maar ja, des gouts et des couleurs, on ne discute pas.
Eerder werd hier al een gifgroen idee gelanceerd. Wel ....ik heb ook nog een idee.
Gezien dit fatbike-sandman verhaal ook deels op mexicaanse bodem gerijpt is, verwacht ik ergens een mexicaanse versie.
Tortilla geel frame met red pepper afmontage!
Ik vind de kleurencombo van deze sandman wel niet zo mooi. Maar ja, des gouts et des couleurs, on ne discute pas.
Eerder werd hier al een gifgroen idee gelanceerd. Wel ....ik heb ook nog een idee.
Gezien dit fatbike-sandman verhaal ook deels op mexicaanse bodem gerijpt is, verwacht ik ergens een mexicaanse versie.
Tortilla geel frame met red pepper afmontage!
Ik kan helaas niet met hout werken, maar ik héb er wel iets mee...hondahornet wrote:Mooi!!
(en als timmerman zijnde vind ik het schrijnwerk achter de Sandman ook wel nice)
Hier een paar fotootjes van de XL testbike die ik net rap-rap heb afgemonteerd (pedalen, grips, remschijven, velgen en nog wat andere details moeten nog anders). 't Gaat ook mijn "persoonlijke" bike worden, vandaar de ietwat ongewone paintjob. Enjoy

De cranks komen van bij Filip Sport in Hoeilaart, als oude invoerder van Race Face heeft die nog heel wat mooie dingen liggen.
Er is al een knaloranje Gobi, héél speciaal naar wens gelakt en bestickerd - nie gewoon
Ik ben benieuwd naar wat Orkje met zijne Kalahari gaat doen, 't gaat alvast een heel andere stijl worden !
Laat maar komen die ideeën voor kleuren, hoe maffer hoe beter en de lakker die ik gevonden heb vraagt niet liever
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Schitterend !!!!pocoloco wrote:'t Gaat ook mijn "persoonlijke" bike worden, vandaar de ietwat ongewone paintjob. Enjoy![]()
Hier een preview van de oranje "Veuve Clicquot" champagne Sandman, een speciaal ontwerp op vraag van Karl.BeeMeRke wrote:Ferme paintjob. Die knaloranje wil ik wel eens een fotootje van zien
Zoek de 7 verschillen
http://media2.vinogusto.net/pics/places ... 55feac.jpg
Wat hij juist heeft met die champagne weet ik niet echt, maar het resultaat en de details mogen er zijn
't zal nog een paar weken duren eer de complete bike er is (wielen testbikes krijgen voorrang vermits Karl nu toch met verlof is). Ik post dan wel een fotootje als de kurken mogen knallen !