sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Waar haal je die schittterende RF cranks vandaan?
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

Amai, een prachtig tuig, Koen! 'k Vraag mij af of die van mij daar zal kunnen aan tippen, maar we gaan ons best doen!
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

Proficiat met deze eerste volledige sandman!

Ik vind de kleurencombo van deze sandman wel niet zo mooi. Maar ja, des gouts et des couleurs, on ne discute pas.

Eerder werd hier al een gifgroen idee gelanceerd. Wel ....ik heb ook nog een idee.

Gezien dit fatbike-sandman verhaal ook deels op mexicaanse bodem gerijpt is, verwacht ik ergens een mexicaanse versie.
Tortilla geel frame met red pepper afmontage! :wink:
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

hondahornet wrote:Mooi!!
(en als timmerman zijnde vind ik het schrijnwerk achter de Sandman ook wel nice :wink: )
Ik kan helaas niet met hout werken, maar ik héb er wel iets mee...

Hier een paar fotootjes van de XL testbike die ik net rap-rap heb afgemonteerd (pedalen, grips, remschijven, velgen en nog wat andere details moeten nog anders). 't Gaat ook mijn "persoonlijke" bike worden, vandaar de ietwat ongewone paintjob. Enjoy :-D

Image

Image

De cranks komen van bij Filip Sport in Hoeilaart, als oude invoerder van Race Face heeft die nog heel wat mooie dingen liggen.

Er is al een knaloranje Gobi, héél speciaal naar wens gelakt en bestickerd - nie gewoon :-). De eigenaar ervan is nog tot begin augustus met verlof, dus we haasten ons niet met die af te monteren. Eerst de testbikes.

Ik ben benieuwd naar wat Orkje met zijne Kalahari gaat doen, 't gaat alvast een heel andere stijl worden !

Laat maar komen die ideeën voor kleuren, hoe maffer hoe beter en de lakker die ik gevonden heb vraagt niet liever :-D
BikingBrecht
Mountainbiker

Post by BikingBrecht »

pocoloco wrote:'t Gaat ook mijn "persoonlijke" bike worden, vandaar de ietwat ongewone paintjob. Enjoy :-D
Schitterend !!!! =D>
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Ferme paintjob. Die knaloranje wil ik wel eens een fotootje van zien :wink:
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

Bloody hell, Koen, die houten Gobi slaat werkelijk alles!
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

BeeMeRke wrote:Ferme paintjob. Die knaloranje wil ik wel eens een fotootje van zien :wink:
Hier een preview van de oranje "Veuve Clicquot" champagne Sandman, een speciaal ontwerp op vraag van Karl.
Zoek de 7 verschillen :wink:

http://media2.vinogusto.net/pics/places ... 55feac.jpg

Wat hij juist heeft met die champagne weet ik niet echt, maar het resultaat en de details mogen er zijn :-D
't zal nog een paar weken duren eer de complete bike er is (wielen testbikes krijgen voorrang vermits Karl nu toch met verlof is). Ik post dan wel een fotootje als de kurken mogen knallen !

Image
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Owla, das wel knap gedaan. Ferme spuiter heb je daar gevonden zenne.
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

inderdaad, amai!
Post Reply