sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Old Skool
Mountainbiker
Location: Geconverteerde oude citybike (RIP) / Speci Rockhopper Disc / Salsa El Mariachi (29'er rigid mudbike)

Post by Old Skool »

pocoloco wrote:A propos en maar héél weinig off topic: gaat er iemand naar de Salzkammergut Trophy en heeft die nog ruimte voor een los frame in zijn/haar wagen ?
Sandman crash replacement programma?
saiko
Test team

Post by saiko »

ik ga naar de salzkammer, of er plaats voor een frame is weet ik nog niet zeker. Wij vertrekken wel maandag morgen al.
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

't Is een Sandman frame & stijve vork voor een Engelsman, die gast wiens blog ik al een paar tiental pagina's eerder gepost heb. Die heeft al dmv een vork een "semi fat" bike en gaat nu full fat, iets heel speciaals doen met een Gobi frame en vaste vork :-D.

Ik wou het opsturen, maar hij vroeg of ik niemand kon vinden om het mee te nemen naar de Salzkammergut, vandaar mijn vraag.
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Tataratataaa... tromgeroffel :-D

De eerste complete Sandman gaat de deur uit, 't is een bling-bling Gobi. Snif, emotioneel moment...

Marc, proficiat en veel plezier ermee. Knappe bike - al zeg ik het zelf - dat er nog véél mogen volgen :wink:

Image

Image
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Ge gaat zelfs geen marketing nodig hebben!
Ook ne Medium?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

echt een ferm machien! =D>

wat is het gewicht?
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Ja, ook een medium. Ik heb geen weegschaal dus ik ga 't Marc vragen hem te wegen.
hondahornet
Mountainbiker

Post by hondahornet »

Mooi!!
(en als timmerman zijnde vind ik het schrijnwerk achter de Sandman ook wel nice :wink: )
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Om eerlijk te zijn vind ik hem knapper in een enkele (opvallende) kleur en de naam in zwart erop. Zou het wel eens in oranje willen zien, en voor de rest zoveel mogelijk zwarte onderdelen. Maar blijft een knap zichtom zien.

Groeten.
dr paaj
Pro

Post by dr paaj »

hondahornet wrote:Mooi!!
(en als timmerman zijnde vind ik het schrijnwerk achter de Sandman ook wel nice :wink: )
Ik werd daar ook door afgeleid ;)
Post Reply