Het zal nog wel even duren eer ik toertochten ga rijden vrees ik. ik heb hier in mijn eigen buurt genoeg uitdagingen voor de eerste maanden. tegen dat het najaar er aan komt zal ik wel eens de fiets op de trekhaak gooien en eens gaan meerijden hier of daar. tot dan blijven de opitterse, opoeterse, neeroeterse en dilserse bossen mijn speelterrein. Ik rij momenteel elke dag zo'n 15-20 km op variërend terrein en dat moet voldoende zijn om mijn basis konditie op peil te brengen.
Het fijne er aan is dat ik zo wel alle wegjes weet te ontdekken en in een mooi gps-bestandje kan verzamelen waar het leuk is om te toeren.
Morgen eens een paar fotookes kieken van mijne speeltuin.
ik ben zeer tevreden van de fiets. stuur is inmiddels tot 60 cm gereduceerd en ik heb ook de dempers op hun voor mij goede druk staan. door ermee te spele merk je echt wat goed is en wat echt niet functioneerd. tot u toe een tevreden trek-rijder ( ik heb getwijfeld tussen de scott en een cube maar de afwerking en de algemene look maakte het verschil.)
glimburgers' trek top fuel 9 2010
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- glimburger
- Mountainbiker
- glimburger
- Mountainbiker
Post by glimburger »
Na een paar weekjes gewoon toeren met standaard pedalen om aan de fiets te wennen heb ik gisteren de eikloppers ( Candy C) erop gezet. Het is even wennen maar ik zal er wel snel mee overweg kunnen. Desnoods met enkele keren de begane grond te kussen
Tot op heden ben ik nog steeds super tevreden van mijn aankoop. De eerste beurt van 500 km dient zich aan en ik merk toch dat hij wat fijntuning kan gebruiken want het juist veranderen van versnellingen loopt niet meer zo als toen hij toonzaalnieuw was.
Misschien toch ook eens de onderhouds-sites afdwijlen en wat info bijeen scharen om zelf één en ander te doen.
Tot op heden ben ik nog steeds super tevreden van mijn aankoop. De eerste beurt van 500 km dient zich aan en ik merk toch dat hij wat fijntuning kan gebruiken want het juist veranderen van versnellingen loopt niet meer zo als toen hij toonzaalnieuw was.
Misschien toch ook eens de onderhouds-sites afdwijlen en wat info bijeen scharen om zelf één en ander te doen.
- nielsmon75
- Mountainbiker
- Location: custom cube reaction sid blue full XTR,bottecchia FX-540
Post by nielsmon75 »
ferme bike!!!
goede keuze van dealer!!
in ieder geval alles beter dan robus maar achja wie ben ik...
ik zie u wel eens in de bossen ik kom ook vaak in oppiter,meestal neeroeteren
grtjs
en veel plezier ermee toegewenst
goede keuze van dealer!!
in ieder geval alles beter dan robus maar achja wie ben ik...
ik zie u wel eens in de bossen ik kom ook vaak in oppiter,meestal neeroeteren
grtjs
en veel plezier ermee toegewenst