Ik heb er al eentjeKristof Huyck wrote:Ik ben blij dat jullie dezelfde bevindingen hebben bij 29ers dan ikzelf tijdens HBD in Malmedy![]()
Alé, wie koopt er nu het eerst een 29er hier

Post by Kristof Huyck »
Foto is gemaakt, 5 minuten na montage van de fiets.acesventura wrote:erwin.91 wrote:Ik heb er al eentjeKristof Huyck wrote:Ik ben blij dat jullie dezelfde bevindingen hebben bij 29ers dan ikzelf tijdens HBD in Malmedy![]()
Alé, wie koopt er nu het eerst een 29er hier![]()
Mooi, kom je er ook mee buiten? ... ziet er zo proper uit
Post by Eagle Stijn »
Post by flaming_jakke »
Ik had zin om Ingelmunster te doen zal omtrent even lang rijden zijn denk ik. Schoonbroer is echter roet in het eten aan't gooien daar hij plots dit weekend een BBQ wil doenEagle Stijn wrote:Iemand bikeplannen voor dit weekend!
Aangezien ik zondag nog ne keer een rit met de koersvelo ga bollen zal het zaterdag mtb zijn.
Iemand suggesties, mijn voorkeur gaat uit naar Eeklo
Post by Kristof Huyck »
Post by flaming_jakke »
Zal zaterdag wordenflaming_jakke wrote:Ik had zin om Ingelmunster te doen zal omtrent even lang rijden zijn denk ik. Schoonbroer is echter roet in het eten aan't gooien daar hij plots dit weekend een BBQ wil doenEagle Stijn wrote:Iemand bikeplannen voor dit weekend!
Aangezien ik zondag nog ne keer een rit met de koersvelo ga bollen zal het zaterdag mtb zijn.
Iemand suggesties, mijn voorkeur gaat uit naar EekloMorgen definitief uitsluitsel wanneer deze doorgaat en wanneer ik bijgevolg kan gaan fietsen
![]()
I let you know