Door omstandigheden zal ik pas 7 juli naar spanje vertrekken, vermoedelijk zal ik pas de 9de gaan fietsen.univega wrote:Hallo Killepitsch,
N41 48.426 E3 03.903 als ik me goed kan herinneren 07h50 a 08h.
Maar ik denk pas rond 6 of 7 juli mijn bike van stal te halenen de eerste ritjes doen we het nog zeer rustig aan, je bent altijd welkom.
Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
hee,ik weet het zijn waar jij zit, zal je mijn nummer geven dan moetden ben wrote:Hey, ik zit ook in pals van 15 juli tot 29 juli. We verblijven in camping Mas Patoxas. We zijn daar vorig jaar ook geweest en hebben er prachtige mountainbiketochten gedaan in de streek (samen met univega en den erwin natuurlijk). Welke periode zit jij in Pals? Misschien kunnen we samen welne keer afspreken om naar platja te fietsenG_Heylen wrote:ik zit in pals 3weken:)
neem mijn mtb zker mee laat maar iets weten he.![]()
je maar iets laten weten grtz (0032)0475565762 Glenn.
ik verblijf op Camping Neptuno
mvg
-
den ben
- Mountainbiker
glenn, je hebt pbG_Heylen wrote:hee,ik weet het zijn waar jij zit, zal je mijn nummer geven dan moetden ben wrote:Hey, ik zit ook in pals van 15 juli tot 29 juli. We verblijven in camping Mas Patoxas. We zijn daar vorig jaar ook geweest en hebben er prachtige mountainbiketochten gedaan in de streek (samen met univega en den erwin natuurlijk). Welke periode zit jij in Pals? Misschien kunnen we samen welne keer afspreken om naar platja te fietsenG_Heylen wrote:ik zit in pals 3weken:)
neem mijn mtb zker mee laat maar iets weten he.![]()
je maar iets laten weten grtz (0032)0475565762 Glenn.
ik verblijf op Camping Neptuno
mvg
Inderdaad, enkele C° minder voor te biken zou ideaal zijn , maar op strand is het dan weer heerlijk.
Gelukkig hebben ze op de paadjes al heel wat geruimd want tijdens de paasvakantie lag alles nog vol afgebroken bomen en takken.
Peter, de Frits is dit jaar in topconditie, hij heeft me er vandaag los afgereden :)
Gelukkig hebben ze op de paadjes al heel wat geruimd want tijdens de paasvakantie lag alles nog vol afgebroken bomen en takken.
Peter, de Frits is dit jaar in topconditie, hij heeft me er vandaag los afgereden :)
-
kurtenkoby
- Mountainbiker
Post by kurtenkoby »
Hoi mannen,
Waar en om hoe laat vertrekken jullie?
Rijden jullie dagelijks en hoeveel km per dag?
Groeten en misschien tot volgende week.
Waar en om hoe laat vertrekken jullie?
Rijden jullie dagelijks en hoeveel km per dag?
Groeten en misschien tot volgende week.
We rijden om de 2 dagen (1dag rijden 1 rustdag). verzamelpunt is de dijk van playa (zie vorige topics).
Om 8h zijn we weg (dus tijdig aanwezig zijn), je mag rekenen dat we gewoonlijk om 13h terug zijn, het kan soms wel iets later worden, het is niet altijd gemakkelijk in te schatten, gezien het parkour.
Het is zeker geen wedstrijd, we doen alles rustig aan, maar je moet wel over een basisconditie beschikken en toch wat mtb ervaring, want we nemen zo weinig mogelijk de uitgestippelde routes, dus geen brede paden als het kan...
Als we een speciaal ritje doen kan het zijn dat we heel de dag weg zijn, maar dat spreken we dan vooraf af.
Ik ben nu nog wat aan mijn conditie aan het werken, gisteren had ik samen met de Frits 50 km en ik denk een gemiddelde van 13 km/h en we waren 4h weggeweest.
Misschien tot volgende week.
(zorg er wel voor dat je genoeg drinken kunt meenemen)
Om 8h zijn we weg (dus tijdig aanwezig zijn), je mag rekenen dat we gewoonlijk om 13h terug zijn, het kan soms wel iets later worden, het is niet altijd gemakkelijk in te schatten, gezien het parkour.
Het is zeker geen wedstrijd, we doen alles rustig aan, maar je moet wel over een basisconditie beschikken en toch wat mtb ervaring, want we nemen zo weinig mogelijk de uitgestippelde routes, dus geen brede paden als het kan...
Als we een speciaal ritje doen kan het zijn dat we heel de dag weg zijn, maar dat spreken we dan vooraf af.
Ik ben nu nog wat aan mijn conditie aan het werken, gisteren had ik samen met de Frits 50 km en ik denk een gemiddelde van 13 km/h en we waren 4h weggeweest.
Misschien tot volgende week.
(zorg er wel voor dat je genoeg drinken kunt meenemen)
-
kurtenkoby
- Mountainbiker
Post by kurtenkoby »
Ok, bedankt voor de info.
Ik ga volgende week zeker eens meekomen, ik zit in Playa vanaf vrijdag.
Veel bike plezier!
Ik ga volgende week zeker eens meekomen, ik zit in Playa vanaf vrijdag.
Veel bike plezier!