met 't hamerke en 't beitelke 3 bomen (boompjes) verwijderd die zich over onzen track gelegd hadden. + nog wa takskes en stronkskes opgekuisd. Hier en daar heb ik wa kietelhaar laten staan, westie van jullie wakker te houdenMotorbiker wrote:Op de Supercowboy ook veel afgewaaide takken (heb ik deels opgeruimd), maar ook één grote boom. Dat gaat een zaagske en een beitelke nodig hebben.
Zo 11/07/2010 Ingelmunster
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
- slappetieze2
- Mountainbiker
Post by slappetieze2 »
Doe ma alles weg, geen kietelhaar voor mij want kheb zelf geen beschermende dons meer op de benencowboy peter wrote:met 't hamerke en 't beitelke 3 bomen (boompjes) verwijderd die zich over onzen track gelegd hadden. + nog wa takskes en stronkskes opgekuisd. Hier en daar heb ik wa kietelhaar laten staan, westie van jullie wakker te houdenMotorbiker wrote:Op de Supercowboy ook veel afgewaaide takken (heb ik deels opgeruimd), maar ook één grote boom. Dat gaat een zaagske en een beitelke nodig hebben.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
ben ook aant overwegen om dië kant is te testen ... kwestie van wa km-ekes te vreten, want qua hm's is da geene vette zeker hé ...
zijn ze nog op één hand te tellen voor de 70 à 80 km ?
zijn ze nog op één hand te tellen voor de 70 à 80 km ?
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Ook nog t stof en evnetuele modderpoelen weghalen zeker, zodat uw witte banden proper blijvenuncle sam wrote:Doe ma alles weg, geen kietelhaar voor mij want kheb zelf geen beschermende dons meer op de benencowboy peter wrote:met 't hamerke en 't beitelke 3 bomen (boompjes) verwijderd die zich over onzen track gelegd hadden. + nog wa takskes en stronkskes opgekuisd. Hier en daar heb ik wa kietelhaar laten staan, westie van jullie wakker te houdenMotorbiker wrote:Op de Supercowboy ook veel afgewaaide takken (heb ik deels opgeruimd), maar ook één grote boom. Dat gaat een zaagske en een beitelke nodig hebben.
Tot zondag! Widder starten rond 7u30
@ Ikke met de fiets, 't zijn niet altijd massa's hm's die uw gemiddelde naar beneden halen
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
'k heb allen tijd, zelfs den helen dag ast moetS-Biker Gino wrote: @ Ikke met de fiets, 't zijn niet altijd massa's hm's die uw gemiddelde naar beneden halen
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Dan ga je u daar goed amuseren! Just gepast doseren zodat ge op den après nog wat gerstenat kunt opheffen, that's the spirit!ikke met de fiets wrote:'k heb allen tijd, zelfs den helen dag ast moetS-Biker Gino wrote: @ Ikke met de fiets, 't zijn niet altijd massa's hm's die uw gemiddelde naar beneden halen, bij mij gaat het ni écht altijd over de avg speed. Als ik die langere afstanden doe heb ik liever wa minder hm's om toch nog tot het einde te geraken. Dit is voor mij gewoon om is wa conditie bij te kweken.
Hier ergens ?Baeske wrote:"Klein Zwitserland" is een benaming van een tamelijk technisch bosje(pure fun) ,gelegen langs het kanaal te Ingelmunster.![]()
Heeft zijn naam te danken aan de vele "bultjes" die in dit parcours zitten.
http://maps.google.be/maps?f=d&source=s ... 6&t=h&z=17