3e BRUGBERGREES te Humbeek 04/07/10

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
gettah
Mountainbiker

Post by gettah »

De Sabikers danken alle bikers die in ploeg of solo deze editie kleur hebben gegeven !

De positieve commentaren geven ons telkens weer voldoening en de drive om de volgende editie nog te verbeteren!

De volledige uitslag komt binnenkort online op onze site, of stuur een mail naar brugbergrees@sasbikers.be als je niet kan wachten :-D

Hopelijk mogen we jullie begroeten op de 10de editie van onze Parel ven Brabant in November !

Het Sasbikers team.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Niners op kop

Image

Met dank aan de kunstfotograaf!!!
Josdevos
Mountainbiker

Post by Josdevos »

El Perro Diablo wrote:Niners op kop

Image

Met dank aan de kunstfotograaf!!!
You're welcome! Dr. Gonzo zelf reed 2 min achter u ...

De fotograaf!
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Ik sta er begod zelf niet zo goed op!
Stiekem gehoopt dat de Perro met zijn breed stuur ging vastzitten tussen dat poortje... maar niet dus.

Op den duur zou je zelf ook al beginnen twijfelen een niner aan te schaffen. :drunk:
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Mijn rechterhandvat is behoorlijk beschadigd van dat poortje, Furous Freds in combi met gravel/poortje/72cm stuur...dat was heksenwerk, 'k heb zeker 4 keer tegen dat paaltje geknald.
Mijne Niner was pas 2 dagen voor de wedstrijd klaar, iets teveel montagepasta aan de zadelpen gedaan en op die hobbelwegetjes zakte ze altijd in mijn frame, ik zat al met een ontstoken knie, dus zo'n kinderfietspositie deed nog meer pijn....5x moeten stoppen, iedere keer 1.5minuut verlieren, de goesting was eraf....rustig op ne Dixie gaan zitten, ne Westmalle gedronken, uitgereden en toch nog 4des geworden.

Volgend jaar ga'k voor een 1ste plaats algemeen. :drunk:

't Was al bij al ne fijne dag, heb me beter geamuseerd dan op de meeste xc's, ondanks mijne pech.
Sasbikers hebben da goed gedoan!!!

Rode Speci, witte voorband???
krikkese
Mountainbiker

Post by krikkese »

't Was niks om elke zondag te doen, maar voor eenmaal in't jaar was dit wel fun! :drunk:
Ons MTBHA8 for Duchenne-team was helaas onthoofd door knie-perikelen van Bumba (Wim). Hij heeft wel voor een leuke compilatie gezorgd van foto's en filmpjes op garage tv: http://www.garagetv.be/video-galerij/wi ... 0_wmv.aspx

Proficiat aan de organisatie en laat die uitslag maar komen! [-o<
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Al meermaals gezegd maar het was een goede en toffe organisatie! Ik heb het tegen een paar van jullie leden gezegd, als er tegen volgend jaar wat bergen liggen, kom ik zeker terug :lol:

Iemand van de crew sprak over het installeren van een brug, dat zou super zijn! =D>

Na een uur had ik geen voorrem niet meer en was het beste van mijn achterrem er ook af. Ik was de vrijdag dan ook nog 4u zwaar gaan trainen, dus pas na een 3-tal uur kwam ik dankzij een lekker colake echt goed in mijn ritme.

Ik reed een paar keer achter u Perro toen we da poortje moesten passeren en het was echt wel mikken om daar tussen te geraken met uw stuur. Voor nikske goed zo'n brede sturen :wink: Enne als ge volgend jaar 1e algemeen wilt worden, ik ben omkoopbaar :drunk:
Michael.S
Mountainbiker

Post by Michael.S »

Uitslag zoals ik hem doorgemaild heb gekregen: http://localhostr.com/files/860f62/Rees2010.xls
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Voila, en hier zijn de mooie fotokes!

http://picasaweb.google.be/fotos.sasbik ... 6679776930
dirtymtbiker
Mountainbiker

fotokes

Post by dirtymtbiker »

degenen die de originele fotokes willen (dus full resolution) mogen een e-mail sturen naar fotos.sasbikers@gmail.com

gelieve het fotoalbum te vermelden en nr vd foto
Post Reply