Die boom.... Ik weet maar al te best dat pokkeding liggen.... 2 jaar geledenBruce Wayne wrote:wij zijn ook met ons 2en geweest. Altijd wel een leuke goed georganiseerde tocht. Met een paar kleine veranderingen die het parcours ten goede kwamen.Verder idd mul en zwaar. wilde eerst de 60 km doen maar heel blij dat we dat niet gedaan hebben. Dju wat heb ik slecht gereden. Kwam niet voorruit. Heb alleen na de pauze even lekker gereden verder helemaal vierkante wielen gehad. De prijs voor de mooiste val is deze keer wel gewonnen door mr. C: in de laatste paar km moesten we nog over een boom die dwars over de weg lag. Zijn achterwiel bleef hangen en hij werd gelanceerd. Niks ergs aan de hand gelukkig en dan na 50 meter al een tak in zijn gezicht. Haalde gelukkig de aandacht van mijn zeer slechte optreden weg.
heb ik er bijna mijn nek gebroken.... krijg telkens de creeps wanneer ik m zie liggen... van keer wijslijk afgestapt....
Verder super TT... Lekker baggeren...In tegenstelling tot wat sommigen mss denken...... fun fun fun !!