3e BRUGBERGREES te Humbeek 04/07/10
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
'k Was daarstrax toch is gaan kijken, in de regen, buiten de kermis nix gevonden....mor mss hebben jullie 't parcours verstopt om stiekem trainen tegen te gaan???
Ik heb er alleszins van genoten gisteren. Was zwaar maar had ook ni anders verwacht. Alleen mijn 16e plaats had beter gekunt denk ik. begin te neig gedaan en dan nog eens plat in de derde ronde. Volgende keer beter zeg ik dan.
Mss tot volgend jaar.
Nog 1 tip voor de organisatie : plaats mss enkele pijlen om ernaar toe te rijden, er waren veel mensen, ook wij, aan het zoeken.
Mss tot volgend jaar.
Nog 1 tip voor de organisatie : plaats mss enkele pijlen om ernaar toe te rijden, er waren veel mensen, ook wij, aan het zoeken.
Het was een stinkbom dat de Perro dropte.El Perro Diablo wrote:Ok, dan blijf ik met ijs op mijn knie in de hangmat liggen, knie is hondstoken, overbelast.gettah wrote:Het grootste stuk is privé en daar liggen volgens sommigen kernbommen onder de grond .
Daar gaat ge dus morgen nog niet op kunnen fietsen, anders geeft ge misschien licht in het donker![]()
G.![]()
(wa nie wil zegen da'k zondag geen bommeke gon gooien)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Goed georganiseerd gasten, 't was fijn om te mogen komme koersen bij jullie.
't Was als Mechelaar zo goed als een thuiskoers voor mij, had ze ook graag gewonnen en 't zag er ook nor uit da'k da wel ging doen....helaas, mijn zadelpen kreeg freeride neigingen en zakte bij elken bult in mijn frame....
Das't nadeel van ne nuuve velo die nog nie ingereden is.
Maar mijne Ninercollega heeft da goed gedaan, verdient gewonnen!!!
De trappisten achteraf hebben veel goed gemaakt en zoals overal waar ik kom:
sorry voor dien Dixie.....
't Was als Mechelaar zo goed als een thuiskoers voor mij, had ze ook graag gewonnen en 't zag er ook nor uit da'k da wel ging doen....helaas, mijn zadelpen kreeg freeride neigingen en zakte bij elken bult in mijn frame....
Das't nadeel van ne nuuve velo die nog nie ingereden is.
Maar mijne Ninercollega heeft da goed gedaan, verdient gewonnen!!!
De trappisten achteraf hebben veel goed gemaakt en zoals overal waar ik kom:
sorry voor dien Dixie.....
- Michael.S
- Mountainbiker
Goed afgezien maar mij ook goed geamuseerd! Jammer dat ik hiervoor maar twee weekjes kunnen fietsen heb door de examens, anders had er meer ingezeten. Mijn rug is wel kaduuk door het hobbelige parcours en bovendien sneed mijn polshorloge in mijn vel bij elk putje.
Nog ne merci aan de MTB'er die (denk ik) 3e geworden is bij de solo's. Heb in extremis nog iemand kunnen inhalen in zijn wiel. 
Last edited by Michael.S on Mon 05 Jul 2010 16:38, edited 2 times in total.
- Bumba
- Mountainbiker
Proficiat SAS bikers
.Het "MTBHA8 for Duchenne" team vond dit geweldig :
Bikkelhard parkoers, mooi weer, gezellige bedoening, mooi podium, trappistenbar... en zwaar onderschat
, dat is pas knalle seg .. repect voor alle rijders en nog meer voor de solorijders.. (ikzelf moest mij helaas beperken tot fotookes trekken
)
Bikkelhard parkoers, mooi weer, gezellige bedoening, mooi podium, trappistenbar... en zwaar onderschat
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ook dat fototrekken nemen we allemaal serieus......tenminste, als we ze te zien krijgen......
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
't was inderdaad weer de moeite.
Parkoers was beter als vorig jaar.
Beter systeem van de tags met de enveloppe.
...
In den beginne lag het mij niet vree goed, direct in 't rood bij elke ronde en met die temperaturen.
Dit jaar wat diesel geworden door lange afstanden te trainen denk ik.
Maar op het einde nog jammer dat het gedaan was.
Misschien moet ik toch is solo proberen om te zien of da beter verteerd.
@ Perro : dikke prestatie kerel, grote muil op 't forum maar ook grote prestatie, zo moet da !!
(K'em nog ne foto van aa lelijke tronie, zal em doorsture.
)
update : als ik een email adres heb...
Parkoers was beter als vorig jaar.
Beter systeem van de tags met de enveloppe.
...
In den beginne lag het mij niet vree goed, direct in 't rood bij elke ronde en met die temperaturen.
Dit jaar wat diesel geworden door lange afstanden te trainen denk ik.
Maar op het einde nog jammer dat het gedaan was.
Misschien moet ik toch is solo proberen om te zien of da beter verteerd.
@ Perro : dikke prestatie kerel, grote muil op 't forum maar ook grote prestatie, zo moet da !!
(K'em nog ne foto van aa lelijke tronie, zal em doorsture.
update : als ik een email adres heb...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
'k Heb gedaan waar ik goed in ben, veel show verkocht, het publiek waar voor hun geld gegeven(figuurlijk want vermits er geen inkom betaald moest worden komen er sebiet grappen over goedkope humor
)